xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
456
196
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Windows 11 med bootcamp på IMac 27 fra 2020
Kategori: Bits and bytes (Software)

8

0
I dag @ 20:16
Nyt medlem
Hej jeg vil høre om det er muligt at køre windows11 med bootcamp?Hvis man kan det findes der så en nem metode at installere det på, jeg er nemlig ikke den store computernørd😊 jeg kører i øjeblikket Windows 10 med bootcamp, det har jeg selv installeret. 
Jeg har en IMac 27 fra 2020 og den fungerer faktisk stadigvæk rigtig godt og så er den stadig meget hurtig. Det kunne være fedt hvis man stadigvæk kunne have 2 Styresystemer  samlet på en computer i stedet for at have 2 computere.

Det er en IMac 27 med: 16 GB ram , 2 TB lagerplads og med AMD Radeon Pro 5700 XT grafik.

Med venlig Rasmus 

2
0
  23

4989

484
I dag @ 21:48
FPU

På en Mac kan der være et operativsystem for hver partition, disken er delt op i, lige fra det macOS, Mac'en er født med og til det sidste macOS, som den kan trække.

Jeg havde således en MBP 2010 med en 1 TB SSD delt i tre partitions, en der kørte det oprindelig 10.6, en der kørte 10.8, og en der kørte 10.11.

Grunden til det var, at 10.6 ikke kunne se 10.11 i StartUp Disk i Systemindstillinger, så hvis jeg skulle et eller andet moderne på nettet, bootede jeg først i 10.6, skiftede til 10.8 i Startup Disk, bootede og gentog processen med 10.11.

Hvis jeg havde haft brug for at køre Windows, ville det sagtens have kunnet lade sig gøre fra en fjerde partiton.

Senere fandt jeg dog ud af, at Mac'en kunne se alle tre OS'er under Alt-boot, og så var 10.8 overflødig.

Den MBP 2010'er døde dog på et tidspunk. I mellemtiden havde jeg fået mig en 2011'er med 10.11 på, så jeg købte en billig 2010'er, omformaterede ovennævnte SSD, smed 10.6 ind på den, hældte godt med musik og musikvideoer på, og satte den til stereoanlægget, så nu er det nemt at holde disco-dasco fest i Villa Hopla. :0)

Jeg har også en TiBook med både MacOS 9 og Mac OS X (Tiger) på. Fed kværn!

Spirituel Maskine

3202

456
PallMei (Skribent)
I dag @ 22:05
Virtual Machine

Med lidt af fra AI