xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
452
193
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
OS 26
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

1751

45
25. juli 2025 @ 16:30
Stormogul

Nogle her som har installeret diverse public OS 26 på jeres enheder ?

Erfaring, skal / skal ikke.

6
0
  120

2636

89
25. juli 2025 @ 16:45
Bit kongen

MacBook Pro M1 .. kører rigtigt fint 

iPhone 13 .. kører rigtigt fint, har en tendens til at skulle have et ekstra forsøg når FaceID skal låse tlf. op men det er ikke et større problem.

Apple TV seneste DEV Beta har lavet rod i at vælge min sonos soundbar som standart lydud. Det virkede rasens egoet på de tidligere Betaer men nu fryser ATV om må slukkes / tændes. Har så slået det fra i indstillinger og resten kører som det skal, jeg tænker det er fikset i næste beta. 

Apple Watch 7 lidt hidsigere strømforbrug men det er et gammelt ur og det er 100% forventet.

1751

45
25. juli 2025 @ 17:17
Stormogul

Og MitID virker ?

1780

63
25. juli 2025 @ 19:02
Stormogul

Jeps MitID har virket siden Beta 1. Oplevede ik at nogen apps ikke virkede men droppede iOS26 igen da Safari var mega fyldt med fejl på min 16 Pro ligesom MacOS 26 røg ud igen pga Safari var mega ringe kørende. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

2636

89
25. juli 2025 @ 19:11
Bit kongen
Gorm Jørgensen skrev:

Og MitID virker ?

Jeg har ikke fundet en app der ikke virker.

Især alle de her vigtige apps kører som de skal. 

1751

45
25. juli 2025 @ 20:59
Stormogul

Nu har jeg opdateret alle mine devices, og det virker fint.  😊

På min iMac 2020 måtte jeg dog slette little sich for at få internet adgang. Har nu hentet deres nightli build og så virker den igen.

3176

452
PallMei (Skribent)
I dag @ 09:15
Virtual Machine

Har kun installeret på min iPad, fordi det er den mest overflødige enhed jeg har. Jeg oplever at safaris tilpasning af farve efter hjemmesiden er noget ubeslutsom og at der er mørke områder i facebook app'en selv om temaet er lys. 

Bedre vindues håndtering er velkommen, men jeg forstår ikke, hvorfor de ikke bare kopiere macOS håndtering af vinduer fuldt ud. Selv om det er meget bedre end tidligere er det stadig noget rod og meget mere kompliceret end det behøver at være og macOS. Ironisk nok er jeg nødt til at aktivere organisator for at tilnærme, hvordan mac er at bruge uden organistor. 

Jeg frygter at den røgtede iPhone processor baserede Mac vil køre iPadOS. Så er den ikke for mig, selv om jeg savner en værdig erstatning til 11" MBA og 12" MB.