xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
452
193
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
MagSafe oplader i bilen
Kategori: iPhone - ya’ know it (iPhone)

2618

89
22. juli 2025 @ 17:03
Bit kongen

Ok vi tager den lige stille og roligt fra en ende af:

MagSafe oplader (til iPhone) med USBC (i bilen).

Cigartænder oplader med USBC og USBA - MagSafe opladeren virker fint

2 Forskellige cigartænder  oplader (forskellige producenter) med hver 2 USBC og 2 USBA stik, begge sprit nye - MagSafe opladeren virker IKKE.

Hvad sker der her vil i mene? 

3
1
  128

3176

452
PallMei (Skribent)
22. juli 2025 @ 19:09
Virtual Machine

Hvor mange watt leverer de stik? Hvis det kun er 1A × 5V = 5W, er det sandsynligvis ikke tilstrækkeligt til at drive MagSafe ordentligt.

MagSafe er oplyst til at oplade fra 7,5W il 25W, afhængigt af strømforsyningen iPhone model.

Jeg har også bemærket, at hvis jeg ikke har brugt en MagSafe-oplader i længere tid, tager det lang tid, før den begynder at oplade. Jeg ved ikke, om den søger efter opdateringer eller lignende.

2618

89
I dag @ 06:46
Bit kongen

Der er masser strøm i de nye men jeg har indtil videre fundet ud af at det ikke er ligegyldigt hvilke a eller c porte jeg benytter på den ene, så det virker hvis jeg benytter den ene c port frem for den anden. 

3176

452
PallMei (Skribent)
I dag @ 08:17
Virtual Machine
Jesper Arning skrev:

Der er masser strøm i de nye men jeg har indtil videre fundet ud af at det ikke er ligegyldigt hvilke a eller c porte jeg benytter på den ene, så det virker hvis jeg benytter den ene c port frem for den anden. 

Det er bare svært at tjekke herfra uden at kende adapteren vi snakker om. Ingen tvivl om at cigarettænder-stikket selv kan levere nok effekt. Men der er nok forskel i hvor mange watt de 2 stik kan levere.