Hej.
Har en udfordring, nærmer at min forbindelse er elendig når jeg hjemme i mit hus. Der super dækning uden for men ikke i huset og det driver mig til vanvid da jeg mister signal konstant og man ikke kan høre hvad jeg siger.
Der tale om en iphone 15Pro og Yousee udbyder. Har 1-2 bar på signal styrke men det åbenbart ikke nok. Har så slået Wifi opkald til i håb om det hjælper, gør det så ikke (dog ikke altid der stå wifi opkald når der snakkes i telefon) Har internet fra Yousee og leveres via en Wifi 6 router (fra Yousee) med en hastighed der er 1000/100. Der super god dækning og har absolut ingen udfordringer med mit Wifi.
Har tjekket dækning hos Yousee og den er perfekt i mit område (Greve) Alle enheder er opdateret/genstartet osv. så jeg aner ikke hvad jeg kan gøre her fra, lidt råd ville være skønt :)
WiFi opkald burde jo være løsningen. Ellers må du prøve en anden udbyder eller telefon. Du kan evt. bruge www.mastedatabasen.dk til at se hvilke udbydere der har master tættes på dig eller hvor Yousee's maste befinder sig og om der er steder i hjemmet der er mest optimalt for signal.