xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
456
196
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
AirPods 4, sidder ikke fast.
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

166

20
07. juli 2025 @ 14:01
Novice

Nå men en kateorig der hedder AirPods findes åbenbart ikke, så derfor ordet er frit :) 

Har fået mig et par AirPods 4, viste slet ikke jeg manglede dem men nu har jeg opdaget jeg gjorde hehe.. 

Mega glad for dem men det sidder bare ikke fast i mine øre, det ligesom de glider ud bare ved alm. brug. Kan da slet ikke være særlig aktiv uden de falder ud, eller nærmer den venstre gør. Har nu købt sådan nogle SKRIDSIKKERT SILIKONE-ØREPROPSCOVER i håb om det afhjælper (afventer levering), ellers så overvejer jeg at købe Pro udgaven og håbe de sidder beder med deres gummi dims i enden. 

Hvad er jeres erfaring med AirPods og Pro udgaven ?

MacAir M3. Apple tv 2021. iPhone 15 Pro. Apple Watch Ultra 2.
  8
2
  410

8752

232
08. juli 2025 @ 09:31
Poseidon

Har ingen erfaringer med Airpods, udover de billige der kom med iPhones nogle år tilbage. Og de sad lige så elendigt som alle andre faststøbte høretelefoner.

Jeg har i mange år købt høretelefoner med gummidimserne for enden, da de gør en verden til forskel for komfort og evnen til at sidde ordentligt.

Der var engang en Mac...

1480

28
08. juli 2025 @ 09:52
Stormogul

Almindelige AirPods faldt også altid ud af mine ører, da jeg købte første generation. Jeg købte den første generation af Pro, og har du anden generation. Ikke en eneste gang har jeg tabt dem ud af øret. Ikke ved løb, hop, rul rundt eller andet. De sidder fast. Jeg kan ryste hovedet voldsomt, uden at de flyver ud.
og så lyden, den er altså bare bedre i pro’erne :)

100

24
08. juli 2025 @ 12:22
Novice

Hej

Jeg har et par AirPods Pro, der er 4 silikoneørepropper i forskellig størelse med i pakken, det er nemt at finde en der passer så de sidder super godt...

Mvh

28

3
08. juli 2025 @ 17:14
Let øvet

Kontaktlim virker;)

4997

484
08. juli 2025 @ 17:42
FPU
xlander skrev:

Kontaktlim virker;)

iGlue for AirPod Pro. 1 fl. oz. $29.95.

Spirituel Maskine

576

0
08. juli 2025 @ 18:13
Kaptajn

Jeg har været igennem en del par af disse. Kan jo skiftes ved behov og skåner mine Airpods2 for snavs

https://www.elgiganten.dk/product/tv-lyd-smart-home/horetelefoner-tilbehor/tilbehor-til-horetelefoner/orepuder-til-in-ear-horetelefoner-5-par-sort/635029

Apple Watch 5, AppleTV4, iPad 2018, iPhone 7, iPod Shuffle4, TimeCapsule,

576

0
08. juli 2025 @ 18:15
Kaptajn

Havde fundet mine i Biltema igennem årene til næsten ingen penge (kr15)

Apple Watch 5, AppleTV4, iPad 2018, iPhone 7, iPod Shuffle4, TimeCapsule,

166

20
09. juli 2025 @ 06:33
Novice

Tak for div. svar. Har prøvet de der silikone dimser, sikke noget lort haha.. 

Køber bare nogle Pro, venter dog til de nye Pro kommer og beslutter mig for om det skal være de nye eller Pro 2 da de sikkert bliver noget billiger end pt. 

MacAir M3. Apple tv 2021. iPhone 15 Pro. Apple Watch Ultra 2.