xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
441
192
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Alternativ til MS Authenticator?
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)

37

7
I dag @ 09:14
Let øvet
Anvender Authenticator som ekstra sikkerhed til bla. Office 365 konti både på familiens MacOS og Windowsenheder, men opdager lige, at den ophører med at virke her i juli 2025. De skriver, at man fortsat kan bruge den med Edge - det kommer ALDRIG til at ske på min Apple-enheder.

Er der nogen her, der har gode erfaringer med et alternativt - og gerne gratis - produkt, som virker både på MacOS og Windows?

pft.

3
0
  57

3162

441
PallMei (Skribent)
I dag @ 10:08
Virtual Machine

Jeg bruger ikke selv Windows længer. Er det for at få en kode?

Jeg bruger Google Authenticator, men er længe siden jeg har tilføjet noget. Tror Passkey  er ved at udfase den metode.

Hvis det er passwords, så har Apple vist en iCloud-adgangskode app til windows og iCloud Plug-in til de mest populære browsere. 

37

7
I dag @ 12:36
Let øvet

Jeg bruger det alene til ekstra kontosikkerhed på microsoft-konti. Både min, min kones og en del andre i familien; nogle med Mac og andre med pc.

3162

441
PallMei (Skribent)
I dag @ 13:30
Virtual Machine
Rosenu skrev:

Jeg bruger det alene til ekstra kontosikkerhed på microsoft-konti. Både min, min kones og en del andre i familien; nogle med Mac og andre med pc.

Altså 2 faktor. Det er hvad passkey er ved afløse disse nummer koder til. Men Google Authenticator har jeg som sagt installeret på min telefon.