xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
441
191
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Gendannelse af iPhone
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)

1465

26
I dag @ 05:54
Stormogul

Er der en (eller flere) der kan bekræfte, at sikkerhedskopiering, nulstilling og gendannelse er en god ide?

Jeg oplever efterhånden en del software problemer med min 14Pro, og tænker det måske er på tide at få den nulstillet. Men får jeg noget ud af at gendanne den fra en sikkerhedskopi? Jeg har aldrig kunne lure, om der ved den metode ryger “gammel” software med tilbage igen?

3
0
  46

3158

441
PallMei (Skribent)
I dag @ 08:16
Virtual Machine

Du kan prøve. Hvis det er fra en iCloud-kopi, gendannes ikke alt fra sikkerhedskopien. Alt, der kan synkroniseres fra originale kilder, hentes derfra i stedet, inklusive apps.

Hvis det derimod er en lokalt gemt kopi på en computer, krypteret med et kodeord, skulle det næsten være en 1:1-kopi, og gevinsten minimal, men måske.

Jeg kan dog ikke genkende problemet og spekulerer på, hvilke softwareproblemer du oplever.

Min iMac Pro crasher derimod jævnligt, og jeg gruer for, at jeg snart må sande, at en ren installation er nødvendig.

1465

26
I dag @ 09:13
Stormogul

Den er begyndt at blive ufattelig varm når jeg surfer i Safari, mit CarPlay er begyndt at “hakke” både ved musik og samtaler (det er testet med anden iPhone uden problemer)

Always on er slået fra hver morgen, nogle apps crasher osv osv. jeg orker bare ikke ren installation og skal starte forfra. 

3158

441
PallMei (Skribent)
I dag @ 09:57
Virtual Machine
angelodk skrev:

Den er begyndt at blive ufattelig varm når jeg surfer i Safari, mit CarPlay er begyndt at “hakke” både ved musik og samtaler (det er testet med anden iPhone uden problemer)

Jeg ville prøve at parre på ny. Jeg ved at især hvis du opgrader til ny iphone og indlæser bluetooth parringer fra den gamle telefon, giver det problemer, selv om der ikke gives nogen fejl. 

Always on er slået fra hver morgen, nogle apps crasher osv osv. jeg orker bare ikke ren installation og skal starte forfra. 

Desværre kan jeg ikke hjælpe med AOD, da Min 12 Pro ikke understøtter det.

Hvis du har meget lidt ledig lagerplads, kan det medføre, at den indbyggede "garbage collection" for flash-lageret arbejder hårdt og må bruge meget tid på at flytte rundt på ting. Det anbefales at holde 10-15% af den samlede lagerplads fri.

Anekdotisk. Før i tiden genindlæste man periodisk  backup på servere på den måde at defragmentere harddisken. Så var det bare med at håbe at backuppen ikke fejlede noget