hej
Er der nogen, der har haft modet til at teste denne version og kan dele lidt erfaringer? Kører den stabilt, og virker den med apps som MitID
Nebelkind skrev:hej
Er der nogen, der har haft modet til at teste denne version og kan dele lidt erfaringer? Kører den stabilt, og virker den med apps som MitID
Der er lidt info om hvad der skulle virke her:https://docs.google.com/spreadsheets/d/13vj6qbjStncR0q83Fgp5DhdxQDnjd8M6EV17JsLvVSw/htmlview
MitID er på listen
Generelt er den formentligt buggy af H til endnu.
Hej
Ok, det er ikke IOS, men iPadOS jeg har installeret.
Det kører forbavsende godt…ja MitID virker fint også.
Jeg har testet en del Apps og har ikke stødt på problemer.
Det eneste jeg har problemer med er softwareopdatering…der får jeg en fejl…
Mvh
P.S. Dette er skrevet på min iPad…
Kan du ikke opdatere det Google ark jeg linker til med de apps der virker hos dig.
Jesper Arning skrev:Kan du ikke opdatere det Google ark jeg linker til med de apps der virker hos dig.
Jeg skal prøve …
Halløj.
nogen der kan smide et indspark om hvordan batteri tiden er på Beta 1? er meget fristet til at prøve men frygter for batteri tiden, især nu når jeg skal på sommerferie, så er det træls hvis batteri tiden er røv dårlig :)
Batteriet er ikke godt især hvis du er på 4g/5g hele tiden. Alle de app jeg har på min iphone 15 pro virker som de skal og det er Danske Bank, mit.dk, mitid , eBoks, Sundhedskortet, Min læge osv
En powerbank er en god ting at have ved hånden.
Jesper Arning skrev:En powerbank er en god ting at have ved hånden.
Det siger de også inde på Borgen, men så slipper de jo også for at bakse alt for meget med forsyningssikkerheden.
Jeg har så valgt denne her:
Den kan nemlig også pumpe bildæk og cykeldæk.
Den fylder ikke mere, end at den kan være i baglommen på en cykeltrøje.
Nogen der er på Beta 3 nu og har erfaring?
Jeg har brugt iOS26 siden beta 1 og er på 3 nu. Det fungerer ok, men man må leve med de små ting, der nu er. I går stoppede wifi med at virke, men fly mode on/off fiksede det. Det var første gang jeg oplevede det. Så er der lidt bugs i tastaturet, men ikke noget der generer vildt. Den største "ting" er nok bare det vanlige ekstra strømforbrug.
okay mange tak er fristet til at prøve men så igen, der er jo ik så længe til lanceringen alligevel. har dog de sidste mange år været på beta'erne