Jeg søger et gratis program, der kan konvertere min musik på TIDAL, til en fil der kan anvendes på et mikro SD-kort.
På forhånd mange tak.
VH
Boomer skrev:Jeg søger et gratis program, der kan konvertere min musik på TIDAL, til en fil der kan anvendes på et mikro SD-kort.
På forhånd mange tak.
VH
Hvis det findes, og det gør det sikkert, er vi ude i en ophavsret mæssig gråzone.
Prøv VideoProc eller dens lillebror MacXT YouTube Downloader.
Begge er gratis og kan downloade video og lyd fra 100+ sites i forskellige formater, herunder lyd som mp3.
Måske virker en af dem eller begge to også på TIDAL.
PallMei skrev:Boomer skrev:Jeg søger et gratis program, der kan konvertere min musik på TIDAL, til en fil der kan anvendes på et mikro SD-kort.
På forhånd mange tak.
VH
Hvis det findes, og det gør det sikkert, er vi ude i en ophavsret mæssig gråzone.
Hvor har du læst det henne, Palle?
Tonny Freimanis skrev:Prøv VideoProc eller dens lillebror MacXT YouTube Downloader.
Begge er gratis og kan downloade video og lyd fra 100+ sites i forskellige formater, herunder lyd som mp3.
Den første er en betalings app, den anden er til video, men tak for inputtet Tonny.
Boomer skrev:Tonny Freimanis skrev:Prøv VideoProc eller dens lillebror MacXT YouTube Downloader.
Den første er en betalings app, den anden er til video, men tak for inputtet Tonny.
Den første er ganske vist en betailings-app, men lige netop download-delen er gratis. Eneste begrænsning er tre sekunders ventetid, inden man kan klikke "Download". Konvertering mellem forskellige video-formater koster, men det er der jo ikke tale om her.
Begge programmer fungerer ved, at man kopierer URL'en fra den ønskede hjemmeside ind i programmet, lader det analysere videoen eller musikken, hvorefter man vælger format og størrelse, inden man downloader.
Jeg har længe brugt først VideoProc og sidenhen MacXT til at downloade YouTube-videoer med, og det er gået fint indtil for nylig, hvor YT har ændret nogle koder, så man somme tider får nogle af dem ned med et forkert sprog. Der plejer dog at komme en opdatering af programmerne efter kort tid.