Jeg er rigtig glad for de fleste af alle EU's regler. Til gengæld er jeg træt af Apples monopolhersken, som tydeligt kommer til udtryk her.
Jeg kan godt følge dig lidt, men jeg irriterer mig over, at noget der fungere for Apple brugere, pludselig skal fjernes. Jeg ved godt at Android er mere åbent, men hvis det var et produkt jeg ville have, så havde jeg købt det. Jeg har Apple produkter fordi jeg godt kan lide deres system og samspil mellem andre Apple produkter. iOS og Android kan ikke sammenlignes, så derfor forstår jeg ikke det påstyr.
De åbenlyse spørgsmål er jo:
angelodk skrev:Jeg kan godt følge dig lidt, men jeg irriterer mig over, at noget der fungere for Apple brugere, pludselig skal fjernes. Jeg ved godt at Android er mere åbent, men hvis det var et produkt jeg ville have, så havde jeg købt det. Jeg har Apple produkter fordi jeg godt kan lide deres system og samspil mellem andre Apple produkter. iOS og Android kan ikke sammenlignes, så derfor forstår jeg ikke det påstyr.
EU kræver ikke det skal fjernes. Det er Apple der hellere vil fjerne det end give andre adgang og slække på deres Lock-in.