Hej PP.
Der er sket en eller anden form for skrammel siden i går, for nu kan jeg lige pludselig ikke komme ind på Macnyts forum (som jeg har bookmarket direkte), uden at få denne besked i Opera 102 på High Sierra:
Hvis jeg så klikker på "Help me understand" og derefter på "Proceed anyway", eller noget i den stil, bliver jeg sendt ind på Macnyts forside, som samtidig skifter interface, som folkene bag Windows Vista ville have været stolte af:
Når jeg så klikker på Forum-linket, dukker den samme advarsel op, og det hele kører så bare i ring uden mulighed for at komme ind i selve forummet.
Jeg har så måttet ty til Firefox i stedet for. Her får jeg stadig den samme advarsel, men hvis jeg fortsætter på eget ansvar, får jeg trods alt lov til at komme ind i forummet, som i øvrigt ligner sig selv
Men altså: Jeg vil stadig gerne have lov til at bruge Opera til at tilgå Macnyt, for det er min hoved-browser, så det er et stort irritationsmoment, hvis jeg skal skifte browser hele tiden.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Hej Tonny
Den fejl du oplevede er rettet til. Macnyt's certifikat skulle opdateres, og det er sket nu. Alt er godt. Du kan bruge din Opera-browser igen og ind til det en anden dag ikke virker :)
/PP
PowerPalle skrev:Hej Tonny
Den fejl du oplevede er rettet til. Macnyt's certifikat skulle opdateres, og det er sket nu. Alt er godt. Du kan bruge din Opera-browser igen og ind til det en anden dag ikke virker :)
/PP
Oh, yes, jeg kan. Super-tak.