xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
437
188
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
"Your connection is not private" (Opera).
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)

4902

473
31. maj 2025 @ 11:13
FPU

Hej PP.

Der er sket en eller anden form for skrammel siden i går, for nu kan jeg lige pludselig ikke komme ind på Macnyts forum (som jeg har bookmarket direkte), uden at få denne besked i Opera 102 på High Sierra:

Hvis jeg så klikker på "Help me understand" og derefter på "Proceed anyway", eller noget i den stil, bliver jeg sendt ind på Macnyts forside, som samtidig skifter interface, som folkene bag Windows Vista ville have været stolte af:

Når jeg så klikker på Forum-linket, dukker den samme advarsel op, og det hele kører så bare i ring uden mulighed for at komme ind i selve forummet.

Jeg har så måttet ty til Firefox i stedet for. Her får jeg stadig den samme advarsel, men hvis jeg fortsætter på eget ansvar, får jeg trods alt lov til at komme ind i forummet, som i øvrigt ligner sig selv

Men altså: Jeg vil stadig gerne have lov til at bruge Opera til at tilgå Macnyt, for det er min hoved-browser, så det er et stort irritationsmoment, hvis jeg skal skifte browser hele tiden.

Spirituel Maskine
  2
1
  105
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

2083

234
PowerPalle (Administrator)
31. maj 2025 @ 12:18
ASCII jonglør

Hej Tonny

Den fejl du oplevede er rettet til. Macnyt's certifikat skulle opdateres, og det er sket nu. Alt er godt. Du kan bruge din Opera-browser igen og ind til det en anden dag ikke virker :)

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4902

473
31. maj 2025 @ 18:37
FPU
PowerPalle skrev:

Hej Tonny

Den fejl du oplevede er rettet til. Macnyt's certifikat skulle opdateres, og det er sket nu. Alt er godt. Du kan bruge din Opera-browser igen og ind til det en anden dag ikke virker :)

/PP

Oh, yes, jeg kan. Super-tak.

Spirituel Maskine