Nå rygterne flyver rundt men bliver mere og mere vedvarende omkring en kommende iPhone Fold.
personligt glæder jeg mig helt enormt til at se hvad de kommer med men tænker jeg er tæt på 90% sikker på jeg ender med at købe en ( undtaget hvis den ender på Vision pro priser )
Hva med jer, er i på en fold eller måske den kommende Air model eller bare de “normale” iPhone modeller?
Sålænge min iPhone 12 fungerer og kan opdateres vil jeg ikke bruge penge på en ny, uanset hvad Apple kommer med
Jeg har ikke travlt med at skifte min 12 Pro ud. Når den tid kommer, ser vi, hvordan verden ser ud. Måske skal det slet ikke være Apple.
Men en fold eller air vil føles mere som en ny telefon end nogen af deres nuværende modeller.
Jeg skal ikke have en foldbar iPhone. Jeg holder min 15 pro max den spiller bare fint.
Jeg er stadig på min 14 Pro og den får lov at leve så længe den kan. Med de priser smartphones koster, så har jeg ikke travlt. Det er nok alderen, bevares, men mine penge er for hårdt tjente til at betale 10.000 for en ny telefon der kan det samme som min nuværende.
Hvis iFold bliver til virkelighed, bliver det uden mig. Jeg har generelt ca. 0% tiltro til holdbarheden af foldbare mobiltelefoner - Apple eller ej.
Hvis de laver den som en Mini, så måske, for det giver lidt mening, at man har en 'fon, som ikke fylder alverden, og som man så kan folde ud, hvis man skal surfe udendørs eller navigere rundt i landskabet.
Men ellers beholder jeg min 12 Mini, indtil den ikke kan mere.
Hvis jeg ofte var på farten, og havde behov for hurtigt at kunne se information på en lidt større skærm, så ja. Men da jeg er laaaangt fra det scenarie, så absolut nej.
Mobilitet, lille telefon. Arbejde, stor skærm. De to ting kan ikke forenes godt.