xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
433
185
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Fest og farver hos Mac?
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

0

0
I dag @ 11:00
Nyt medlem

Jeg har en Imac hvor styresystemet gang på gang får tilført fejl ved opdatering, specielt Safari, skubbe ud og køre 3 parts software kniber det med.

Ringer jeg til Apple Service fik jeg besked om at jeg selv skulle kontakte de pågældende programmer og melde fejl.

Kære Apple. I er ude på et skråplan med alle de fester i arbejdstiden for mit indtryk er, at der bliver drukket for meget.

Desværre er Apple ikke hvad det har været. Og det er mega irriterende at arbejde med noget der gang på gang ikke virker. Og nu er der så osse tilkommet en blå firkant/ramme der vimser rundt og dækker for skriften. Hvad skal vi med den?

Få nu fejlene fixet.

1
0
  52

3093

433
PallMei (Skribent)
I dag @ 11:40
Virtual Machine

Jeg kan ikke følge dig, bortset fra en ting. Emoji browser chrasher konstant (på alle mine maskiner) og jeg bruger nu raycast til det, hvilket desværre kræver man søger på engelsk.

Det med blå ramme må være noget tilgængelighed du slået til. Så prøv at tjekke indstillingerne. Gætter på noget voiceover.