Bare for sjov og ikke andet.
Kig på menulinjen her på macnyt og vis hvad du kan på macnyt’s nye hyggeområde “spil”.
Det er kun i beta og hvem ved om det nogensinde bliver lavet færdigt :)
/PP
Pt. kan den røde prik spawne oven i slangen selv, hvilket jeg mener er en no-go, eftersom du ender med et spil som sandsynligvis ikke kan gennemføres, statistisk set (ie. fylde hele kortet ud med slangen).
Man kan så godt som ikke se startknappen i bunden af skærmbilledet i Opera, og næsten ikke i Firefox på en 13'' MBP. Det hjælper ikke at gøre skærmbilledet mindre for at kunne scrolle ned i bunden af skærmen for at fange start-knappen, for der er heller ikke nogen rulleskakter.
Og det virker ikke at trykke på hvilken som helst tast på tastaturet for at starte; man SKAL rammen start-knappen i bunden af billedet.
Når alt det her er sagt, så er det et godt initiativ, og oplagte spil at lægge ind er Tetris og Breakout.
Og måske Backgammon på sigt, enten mod en dygtig bot eller mod andre Macnyt'ere.
Tonny Freimanis skrev:Når alt det her er sagt, så er det et godt initiativ, og oplagte spil at lægge ind er Tetris og Breakout.
Med 16-spiller multiplayer. Macnyt tournaments, én gang årligt.
Tonny Freimanis skrev:Man kan så godt som ikke se startknappen i bunden af skærmbilledet i Opera, og næsten ikke i Firefox på en 13'' MBP. Det hjælper ikke at gøre skærmbilledet mindre for at kunne scrolle ned i bunden af skærmen for at fange start-knappen, for der er heller ikke nogen rulleskakter.
Og det virker ikke at trykke på hvilken som helst tast på tastaturet for at starte; man SKAL rammen start-knappen i bunden af billedet.
Prøv at trykke på en af pile-tasterne, hvilket meget gerne skulle starte spillet. Man behøver ikke at klikke på de grafiske pile for at spille da de mest af alt er tilegnet det mobile spillere med mindre de bruger touch.
David Munch skrev:Pt. kan den røde prik spawne oven i slangen selv, hvilket jeg mener er en no-go, eftersom du ender med et spil som sandsynligvis ikke kan gennemføres, statistisk set (ie. fylde hele kortet ud med slangen).
Ja, det tager koden desværre ikke højde for - så snyd endelig løs ;) *griner*
PowerPalle skrev:Tonny Freimanis skrev:Man kan så godt som ikke se startknappen i bunden af skærmbilledet i Opera, og næsten ikke i Firefox på en 13'' MBP. Det hjælper ikke at gøre skærmbilledet mindre for at kunne scrolle ned i bunden af skærmen for at fange start-knappen, for der er heller ikke nogen rulleskakter.
Prøv at trykke på en af pile-tasterne, hvilket meget gerne skulle starte spillet. Man behøver ikke at klikke på de grafiske pile for at spille da de mest af alt er tilegnet det mobile spillere med mindre de bruger touch.
OK. Men nu er der et andet problem:
Den røde dut til venstre for en ny tråd eller en tråd med et eller flere nye indlæg er forsvundet hen over påsken. Dutten var der ikke ud for dit oprindelige oplæg ved 17.30-tiden, da jeg læste den, og heller ikke for lidt siden, selvom der ellers var kommet flere nye indlæg i mellemtiden.
Tonny Freimanis skrev:Den røde dut til venstre for en ny tråd eller en tråd med et eller flere nye indlæg er forsvundet hen over påsken. Dutten var der ikke ud for dit oprindelige oplæg ved 17.30-tiden, da jeg læste den, og heller ikke for lidt siden, selvom der ellers var kommet flere nye indlæg i mellemtiden.
Hej Tonny
Jeps, det har du helt ret i og jeg syntes også at have observeret det. Jeg kigger på det men ikke i dag. Underligt, at det er forsvundet.
/PP
Så blev Tetris tilføjet spil-området :) Det burde ikke være svært at indtage førstepladsen her. Jeg lavde lige en pro-forma placering.
PowerPalle skrev:Så blev Tetris tilføjet spil-området :) Det burde ikke være svært at indtage førstepladsen her. Jeg lavde lige en pro-forma placering.
Men stadig ingen rød dut ud for tråden, selvom du skrev et nyt indlæg i aftes, som jeg først læste nu.
Tonny læs mit forrige indlæg.
Den er altså ikke hel mobilvenlig. Tak for spillet!
PowerPalle skrev:Tonny læs mit forrige indlæg.
Læst nu. Og opfattet denne gang. :O)
Tonny Freimanis skrev:PowerPalle skrev:Tonny læs mit forrige indlæg.
Læst nu. Og opfattet denne gang. :O)
Fixed :)
Jeg fornemmer en kamp om de øverste pladser i Snake mellem David Munch, angelodk og Vandermoses ... David Munch har dog lagt afstand til de øvrige deltagere tidligere i dag...