xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
433
185
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Snake, lidt hyggespil på macnyt - hvor god er du?
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)

2053

228
PowerPalle (Administrator)
19. april 2025 @ 17:01
ASCII jonglør

Bare for sjov og ikke andet.

Kig på menulinjen her på macnyt og vis hvad du kan på macnyt’s nye hyggeområde “spil”.

Det er kun i beta og hvem ved om det nogensinde bliver lavet færdigt :)

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  14
0
  195

8700

221
19. april 2025 @ 17:54
Poseidon

Pt. kan den røde prik spawne oven i slangen selv, hvilket jeg mener er en no-go, eftersom du ender med et spil som sandsynligvis ikke kan gennemføres, statistisk set (ie. fylde hele kortet ud med slangen).

Der var engang en Mac...

4872

462
19. april 2025 @ 18:01
FPU

Man kan så godt som ikke se startknappen i bunden af skærmbilledet i Opera, og næsten ikke i Firefox på en 13'' MBP. Det hjælper ikke at gøre skærmbilledet mindre for at kunne scrolle ned i bunden af skærmen for at fange start-knappen, for der er heller ikke nogen rulleskakter.

Og det virker ikke at trykke på hvilken som helst tast på tastaturet for at starte; man SKAL rammen start-knappen i bunden af billedet.

Når alt det her er sagt, så er det et godt initiativ, og oplagte spil at lægge ind er Tetris og Breakout.

Og måske Backgammon på sigt, enten mod en dygtig bot eller mod andre Macnyt'ere.

Spirituel Maskine

8700

221
19. april 2025 @ 18:34
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:

Når alt det her er sagt, så er det et godt initiativ, og oplagte spil at lægge ind er Tetris og Breakout.

Med 16-spiller multiplayer. Macnyt tournaments, én gang årligt.

Der var engang en Mac...

2053

228
19. april 2025 @ 19:18
ASCII jonglør
Tonny Freimanis skrev:

Man kan så godt som ikke se startknappen i bunden af skærmbilledet i Opera, og næsten ikke i Firefox på en 13'' MBP. Det hjælper ikke at gøre skærmbilledet mindre for at kunne scrolle ned i bunden af skærmen for at fange start-knappen, for der er heller ikke nogen rulleskakter.

Og det virker ikke at trykke på hvilken som helst tast på tastaturet for at starte; man SKAL rammen start-knappen i bunden af billedet.

Prøv at trykke på en af pile-tasterne, hvilket meget gerne skulle starte spillet. Man behøver ikke at klikke på de grafiske pile for at spille da de mest af alt er tilegnet det mobile spillere med mindre de bruger touch.

2053

228
19. april 2025 @ 19:19
ASCII jonglør
David Munch skrev:

Pt. kan den røde prik spawne oven i slangen selv, hvilket jeg mener er en no-go, eftersom du ender med et spil som sandsynligvis ikke kan gennemføres, statistisk set (ie. fylde hele kortet ud med slangen).

Ja, det tager koden desværre ikke højde for - så snyd endelig løs ;) *griner*

4872

462
19. april 2025 @ 21:56
FPU
PowerPalle skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Prøv at trykke på en af pile-tasterne, hvilket meget gerne skulle starte spillet. Man behøver ikke at klikke på de grafiske pile for at spille da de mest af alt er tilegnet det mobile spillere med mindre de bruger touch.

OK. Men nu er der et andet problem:

Den røde dut til venstre for en ny tråd eller en tråd med et eller flere nye indlæg er forsvundet hen over påsken. Dutten var der ikke ud for dit oprindelige oplæg ved 17.30-tiden, da jeg læste den, og heller ikke for lidt siden, selvom der ellers var kommet flere nye indlæg i mellemtiden.

Spirituel Maskine

2053

228
19. april 2025 @ 22:13
ASCII jonglør
Tonny Freimanis skrev:

Den røde dut til venstre for en ny tråd eller en tråd med et eller flere nye indlæg er forsvundet hen over påsken. Dutten var der ikke ud for dit oprindelige oplæg ved 17.30-tiden, da jeg læste den, og heller ikke for lidt siden, selvom der ellers var kommet flere nye indlæg i mellemtiden.

Hej Tonny

Jeps, det har du helt ret i og jeg syntes også at have observeret det. Jeg kigger på det men ikke i dag. Underligt, at det er forsvundet.

/PP

2053

228
19. april 2025 @ 22:19
ASCII jonglør

Så blev Tetris tilføjet spil-området :) Det burde ikke være svært at indtage førstepladsen her. Jeg lavde lige en pro-forma placering.

4872

462
20. april 2025 @ 08:00
FPU
PowerPalle skrev:

Så blev Tetris tilføjet spil-området :) Det burde ikke være svært at indtage førstepladsen her. Jeg lavde lige en pro-forma placering.

Men stadig ingen rød dut ud for tråden, selvom du skrev et nyt indlæg i aftes, som jeg først læste nu.

Spirituel Maskine

2053

228
20. april 2025 @ 09:14
ASCII jonglør

Tonny læs mit forrige indlæg. 

686

26
20. april 2025 @ 11:32
Veteran

Den er altså ikke hel mobilvenlig. Tak for spillet! 

4872

462
20. april 2025 @ 14:43
FPU
PowerPalle skrev:

Læst nu. Og opfattet denne gang. :O)

Spirituel Maskine

2053

228
20. april 2025 @ 19:43
ASCII jonglør
Tonny Freimanis skrev:
PowerPalle skrev:

Læst nu. Og opfattet denne gang. :O)

Fixed :)

2053

228
I dag @ 12:44
ASCII jonglør

Jeg fornemmer en kamp om de øverste pladser i Snake mellem David Munch, angelodk og Vandermoses ... David Munch har dog lagt afstand til de øvrige deltagere tidligere i dag...