xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
425
181
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
macOS 15.4 (24E248) Update? No, DownDate.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

2395

181
01. april 2025 @ 11:26
ASCII jonglør

Har netop opdateret til det nye macOS 15.4. Det indebærer en ny type ustandselige popups, der vil have mig til at godkende diverse netforbindelser samt opsamling af data fra og til disse. Desuden flimrer titlerne på alle mails inde i Mail.

Update? No, Downdate, NoDate, WTFdate.

Andre der har lignende oplevelser med macos 15.4?

MacBook Air M2, 15.3” - iPhone 16e - Krokodille - “Nu?”
  8
0
  179

3093

425
PallMei (Skribent)
01. april 2025 @ 11:35
Virtual Machine

Prøv at genstarte.

Har ikke selv opdateret endnu. Jeg er meget fristet, men skal helst ikke opleve problemer før torsdag og forsøger at vente. Ikke sikker jeg har viljestyrke..

2395

181
01. april 2025 @ 11:57
ASCII jonglør

Det er jo netop det: den via IT opståede evolution i hjernen, der absolut kræver The Latest Update   

Efter en genstart er der stadig flimren på emails. Det optræder, når man er ved at skrive svar på en modtaget email; her står titlerne på samtlige andre email på kontoen og blinker. Det kan da ikke være meningen.

1761

59
01. april 2025 @ 12:31
Stormogul

Jeg har lige afprøvet der du skriver med at svare på en mail men også starter eb helt ny email og jeg oplever ikke problemet. Min er en M4 macbook air. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

2395

181
01. april 2025 @ 15:11
ASCII jonglør

Tak for at checke. Jeg har (som min byline oplyser) en MacBook Air M2 - og nu ser fænomenet heldigvis ud til at være forsvundet. Går så ud fra, at der er tale om en mindre bug, der optræder, når der i timerne efter en macOS-opdatering sker den sædvanlige "frisering" m.v. af filerne; dette påvirkede så Mail til omtalte blinkeri af mail-titlerne i en mailkonto.

I øvrigt: du skriver i dit indlæg, at du har en MacBook Air M4, men i din byline står der Macbook pro 13 M1   

1761

59
01. april 2025 @ 15:36
Stormogul
Factory skrev:

Tak for at checke. Jeg har (som min byline oplyser) en MacBook Air M2 - og nu ser fænomenet heldigvis ud til at være forsvundet. Går så ud fra, at der er tale om en mindre bug, der optræder, når der i timerne efter en macOS-opdatering sker den sædvanlige "frisering" m.v. af filerne; dette påvirkede så Mail til omtalte blinkeri af mail-titlerne i en mailkonto.

I øvrigt: du skriver i dit indlæg, at du har en MacBook Air M4, men i din byline står der Macbook pro 13 M1   

Jeg har lige skiftet for 14 dages tid siden. Så må lige få rettet min byline. :)

Batteriet var ved at være træt på min Pro så var tid at skifte,  overbeviste jeg i hverfald mig selv om. Haha 🤪

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

2395

181
01. april 2025 @ 15:44
ASCII jonglør
Pjock skrev: 

Batteriet var ved at være træt på min Pro så var tid at skifte,  overbeviste jeg i hverfald mig selv om. Haha 🤪

Vi er helt sikkert mange, der kender til og sågar tilbeder denne absolut prisværdige trang til fornyelse   

2395

181
01. april 2025 @ 16:01
ASCII jonglør

Så optræder blinkeriet igen. Det sker ret hurtigt, ligesom at et blink med øjnene - og jeg kan nu se, at det ikke er titlen på mails, der blinker, men derimod afsenderens hhv. modtagerens navn. Desuden optræder det random, altså ikke hver gang Mail er åben. 

83

17
01. april 2025 @ 18:39
Novice

Har opdateret til 15.4...alt kører som det skal.

MacBook Pro M1...