Er i villige til at skifte til engelsk sprog for at få de nye AI funktioner? Overvejer det selv hvis iPhone Morroring virker i EU men det er vist tvivlsomt af hvad jeg kan læse pt desværre.
Absolut ikke, får i forvejen fuldt tilstrækkeligt med engelsk på min tallerken dagligt. Desuden kommer AI til macOS og iOS vel på dansk på et tidspunkt…
Apropos. Læste for nylig, at den østrigske antroposof Rudolf Steiner allerede omkring 1910 forudsagde, at der ville komme maskiner, som ville ødelægge menneskets evne til at tænke.
Hmmm….
Factory skrev:Absolut ikke, får i forvejen fuldt tilstrækkeligt med engelsk på min tallerken dagligt. Desuden kommer AI til macOS og iOS vel på dansk på et tidspunkt…
Apropos. Læste for nylig, at den østrigske antroposof Rudolf Steiner allerede omkring 1910 forudsagde, at der ville komme maskiner, som ville ødelægge menneskets evne til at tænke.
Hmmm….
AI = Acquired Idiocy?
Kan nu se, at visse iPhone-modeller (Pro tror jeg) giver mulighed for den nye funktion Visuel Intelligence. Her bruges iPhone-kameraet til hurtigt og nemt at identificere et fysisk objekt - fx hvilken model den okkerfarvede jakke er, som jeg så i en britiske krimi i aftes. Det fungerer åbenbart ligesom billed-søgning i Google, men altså direkte fra kameraet.
Desværre kunne Google Billedsøgning på min MBA ikke producere et korrekt match...
Visuel Intelligence.
Det virker vel ikke med dansk sprog ?
En fordel ved at jeg prøvede at indstille min mobil til engelsk igår, var at jeg har fået News appen. Den har jeg længe gerne ville prøve og den forblev på mobilen da jeg skiftede til dansk. 🤗🤗🤗
Pjock skrev:Er i villige til at skifte til engelsk sprog for at få de nye AI funktioner? Overvejer det selv hvis iPhone Morroring virker i EU men det er vist tvivlsomt af hvad jeg kan læse pt desværre.
Det afhænger lidt af hvad jeg kan med dem. Jeg ved der er noget hjælp i tekst-apps som nok kunne være brugbart, men det er ikke værd at skifte bare for det. Måske hvis Xcode fik AI til kodehjælp. Jeg kører i forvejen Siri på engelsk, og har gjort det i mange år, fordi dens stemmegenkendelse er markant bedre på engelsk, end dansk.
Pjock skrev:En fordel ved at jeg prøvede at indstille min mobil til engelsk igår, var at jeg har fået News appen. Den har jeg længe gerne ville prøve og den forblev på mobilen da jeg skiftede til dansk. 🤗🤗🤗
Interessant.