xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
425
181
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Spørg ikke Siri :) (AI (Artificial Intelligence))
macnyt  /  forum  /  emne
iOS 18.4 AI funktioner.
Kategori: Spørg ikke Siri :) (AI (Artificial Intelligence))

1761

59
31. marts 2025 @ 21:22
Stormogul

Er i villige til at skifte til engelsk sprog for at få de nye AI funktioner? Overvejer det selv hvis iPhone Morroring virker i EU men det er vist tvivlsomt af hvad jeg kan læse pt desværre. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.
  6
1
  216

2395

181
01. april 2025 @ 07:55
ASCII jonglør

Absolut ikke, får i forvejen fuldt tilstrækkeligt med engelsk på min tallerken dagligt. Desuden kommer AI til macOS og iOS vel på dansk på et tidspunkt…

Apropos. Læste for nylig, at den østrigske antroposof Rudolf Steiner allerede omkring 1910 forudsagde, at der ville komme maskiner, som ville ødelægge menneskets evne til at tænke.

Hmmm….

MacBook Air M2, 15.3” - iPhone 16e - Krokodille - “Nu?”

4853

458
01. april 2025 @ 09:10
FPU
Factory skrev:

Absolut ikke, får i forvejen fuldt tilstrækkeligt med engelsk på min tallerken dagligt. Desuden kommer AI til macOS og iOS vel på dansk på et tidspunkt…

Apropos. Læste for nylig, at den østrigske antroposof Rudolf Steiner allerede omkring 1910 forudsagde, at der ville komme maskiner, som ville ødelægge menneskets evne til at tænke.

Hmmm….

AI = Acquired Idiocy?

Spirituel Maskine

2395

181
01. april 2025 @ 15:41
ASCII jonglør

Kan nu se, at visse iPhone-modeller (Pro tror jeg) giver mulighed for den nye funktion Visuel Intelligence. Her bruges iPhone-kameraet til hurtigt og nemt at identificere et fysisk objekt - fx hvilken model den okkerfarvede jakke er, som jeg så i en britiske krimi i aftes. Det fungerer åbenbart ligesom billed-søgning i Google, men altså direkte fra kameraet.

Desværre kunne Google Billedsøgning på min MBA ikke producere et korrekt match...   

MacBook Air M2, 15.3” - iPhone 16e - Krokodille - “Nu?”

1730

45
01. april 2025 @ 17:28
Stormogul

Visuel Intelligence.

Det virker vel ikke med dansk sprog ?

1761

59
01. april 2025 @ 17:34
Stormogul

En fordel ved at jeg prøvede at indstille min mobil til engelsk igår, var at jeg har fået News appen. Den har jeg længe gerne ville prøve og den forblev på mobilen da jeg skiftede til dansk. 🤗🤗🤗

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

8700

220
01. april 2025 @ 18:12
Poseidon
Pjock skrev:

Er i villige til at skifte til engelsk sprog for at få de nye AI funktioner? Overvejer det selv hvis iPhone Morroring virker i EU men det er vist tvivlsomt af hvad jeg kan læse pt desværre. 

Det afhænger lidt af hvad jeg kan med dem. Jeg ved der er noget hjælp i tekst-apps som nok kunne være brugbart, men det er ikke værd at skifte bare for det. Måske hvis Xcode fik AI til kodehjælp. Jeg kører i forvejen Siri på engelsk, og har gjort det i mange år, fordi dens stemmegenkendelse er markant bedre på engelsk, end dansk.

Pjock skrev:

En fordel ved at jeg prøvede at indstille min mobil til engelsk igår, var at jeg har fået News appen. Den har jeg længe gerne ville prøve og den forblev på mobilen da jeg skiftede til dansk. 🤗🤗🤗

Interessant.

Der var engang en Mac...