Hej...
Har i mange år brugt Microsoft Office pakke på arbejde og privat...
Det er kun tre programmer jeg bruger privat, Outlook, Word og Excel
Jeg har Office 365 enkeltbruger pris 549,00 kr. årligt det har været Ok
men med ny pris er 789,00 kr. årligt, det synes jeg er blevet i overkant...
I forbindelse med ny MacBook Pro har jeg instaleret Apples Mail...
Er der et bud på alternativ for Words og Excel...?
Mvh Jens...
Apple har jo selv svar på office programmer.
Numbers = Excel
Pages = Word
Der findes LibreOffice som kan klare nogenlunde det samme som Word og Excel kan.
Der er sikkert nogle andre også. Men LibreOffice fortjener at blive nævnt da det er open source.Er personligt glad for Apples Pages og Numbers. Syntes de er en fornøjelse at arbejde i. Men i den her tid er Libre-office den mere politisk korrekte løsning. En anden gratis løsning er Onlyoffice. Jeg har hørt godt om den og har installeret den. Den ser lovende, men har ingen erfaring med at bruge den.
Du kan få 2021 udgaven for under 400,-. Nogle gange under 200,- hvis du gider vente lidt på tilbud og gider nøjes med 2019 udgaven.
Jeg vil dog også klart slå et slag for Pages og Numbers. Sidstnævnte har dog svært ved at hamle op med Excel hvis det er alt for store og komplekse "professionelle" regneark, så det afhænger helt af dine behov.
Jeg har Office for Mac 2021 jeg købte den for et par år siden, jeg kan se den på min Microsoft konto
når jeg vil installere den installeres Office 365, det er et problem, men vejen frem er måske at
købe en ny...?
Jeg har prøvet det tidligere, det er ikke lige mig...!
David Munch skrev:Du kan få 2021 udgaven for under 400,-. Nogle gange under 200,- hvis du gider vente lidt på tilbud og gider nøjes med 2019 udgaven.
Jeg vil dog også klart slå et slag for Pages og Numbers. Sidstnævnte har dog svært ved at hamle op med Excel hvis det er alt for store og komplekse "professionelle" regneark, så det afhænger helt af dine behov.
Jeg har Office for Mac 2021 jeg købte den for et par år siden, jeg kan se den på min Microsoft konto
når jeg vil installere den installeres Office 365, det er et problem, men vejen frem er måske at
købe en ny...?
Nihad skrev:Apple har jo selv svar på office programmer.
Numbers = Excel
Pages = Word
Der findes LibreOffice som kan klare nogenlunde det samme som Word og Excel kan.
Der er sikkert nogle andre også. Men LibreOffice fortjener at blive nævnt da det er open source.
Jeg har prøvet det tidligere, det er ikke lige mig...!
Bunch skrev:Jeg har Office for Mac 2021 jeg købte den for et par år siden, jeg kan se den på min Microsoft konto
købe en ny...?
Har brugt LibreOffice i mange år.
Men kun regnearket - aldrig dokument delen. Der har jeg brugt grafisk programmer.
Til mit private brug har det fungeret udmærket.
David Munch skrev:Du kan få 2021 udgaven for under 400,-. Nogle gange under 200,- hvis du gider vente lidt på tilbud og gider nøjes med 2019 udgaven.
Køb det David Munch foreslår, hvis du er afhængig af Office. Har selv købt det til min Mac, pga at min arbejdsplads bruger det. Fungerer til 100 procent.