xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
3
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
424
178
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Microsoft Office...
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)

173

4
12. marts 2025 @ 13:41
Novice

Hej...

Har i mange år brugt Microsoft Office pakke på arbejde og privat...
Det er kun tre programmer jeg bruger privat, Outlook, Word og Excel
Jeg har Office 365 enkeltbruger pris 549,00 kr. årligt det har været Ok
men med ny pris er 789,00 kr. årligt, det synes jeg er blevet i overkant...
I forbindelse med ny MacBook Pro har jeg instaleret Apples Mail...
Er der et bud på alternativ for Words og Excel...?

Mvh Jens...

11
2
  106

1156

133
12. marts 2025 @ 13:47
Stormogul

Apple har jo selv svar på office programmer.

Numbers = Excel

Pages = Word

Der findes LibreOffice som kan klare nogenlunde det samme som Word og Excel kan. 

Der er sikkert nogle andre også. Men LibreOffice fortjener at blive nævnt da det er open source.
nihad.dk 

3032

424
PallMei (Skribent)
12. marts 2025 @ 14:05
Virtual Machine

Er personligt glad for Apples Pages og Numbers. Syntes de er en fornøjelse at arbejde i. Men i den her tid er Libre-office den mere politisk korrekte løsning. En anden gratis løsning er Onlyoffice. Jeg har hørt godt om den og har installeret den. Den ser lovende, men har ingen erfaring med at bruge den.

8700

220
12. marts 2025 @ 14:14
Poseidon

Du kan få 2021 udgaven for under 400,-. Nogle gange under 200,- hvis du gider vente lidt på tilbud og gider nøjes med 2019 udgaven.

Jeg vil dog også klart slå et slag for Pages og Numbers. Sidstnævnte har dog svært ved at hamle op med Excel hvis det er alt for store og komplekse "professionelle" regneark, så det afhænger helt af dine behov.

Der var engang en Mac...

173

4
12. marts 2025 @ 14:24
Novice

Jeg har Office for Mac 2021 jeg købte den for et par år siden, jeg kan se den på min Microsoft konto
når jeg vil installere den installeres Office 365, det er et problem, men vejen frem er måske at
købe en ny...?

173

4
12. marts 2025 @ 14:26
Novice

Jeg har prøvet det tidligere, det er ikke lige mig...!

173

4
12. marts 2025 @ 14:26
Novice
David Munch skrev:

Du kan få 2021 udgaven for under 400,-. Nogle gange under 200,- hvis du gider vente lidt på tilbud og gider nøjes med 2019 udgaven.

Jeg vil dog også klart slå et slag for Pages og Numbers. Sidstnævnte har dog svært ved at hamle op med Excel hvis det er alt for store og komplekse "professionelle" regneark, så det afhænger helt af dine behov.

Jeg har Office for Mac 2021 jeg købte den for et par år siden, jeg kan se den på min Microsoft konto
når jeg vil installere den installeres Office 365, det er et problem, men vejen frem er måske at
købe en ny...?

173

4
12. marts 2025 @ 14:27
Novice
Nihad skrev:

Apple har jo selv svar på office programmer.

Numbers = Excel

Pages = Word

Der findes LibreOffice som kan klare nogenlunde det samme som Word og Excel kan. 

Der er sikkert nogle andre også. Men LibreOffice fortjener at blive nævnt da det er open source.

Jeg har prøvet det tidligere, det er ikke lige mig...!

173

4
12. marts 2025 @ 14:38
Novice
Bunch skrev:

købe en ny...?

229

17
12. marts 2025 @ 15:07
Juniormedlem

Har brugt LibreOffice i mange år.
Men kun regnearket - aldrig dokument delen. Der har jeg brugt grafisk programmer.
Til mit private brug har det fungeret udmærket. 

Hans

74

0
12. marts 2025 @ 15:30
Novice

Bruger Open Office og, det fungerer fint. Du kan frit hente det her openoffice.org 

iMac

1045

26
12. marts 2025 @ 20:14
Stormogul
David Munch skrev:

Køb det David Munch foreslår, hvis du er afhængig af Office. Har selv købt det til min Mac, pga at min arbejdsplads bruger det. Fungerer til 100 procent.

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.