Så kom 18.2 så må vi se hvad det bringer til EU. plus alle de andre OS'er inkl WatchOS
Synes der mangler en del i min opdatering, i hvertfald hvis jeg ser en YouTube video med nye features i iOS 18.2
Bl.a. ligner min mail, 18.1 og generelt ikke nogle synderlige forandringer..
-K
Iøvrigt virker MITid ikke på IPad Pro 13 2024 , appén lukker med det samme, og det hjælper kke og genstarte eller installere appén igen .
-K
Karsten Sand skrev:Synes der mangler en del i min opdatering, i hvertfald hvis jeg ser en YouTube video med nye features i iOS 18.2
Bl.a. ligner min mail, 18.1 og generelt ikke nogle synderlige forandringer..
-K
Vi får intet af det nye gode her i EU før engang næste år. desværre. havde også håbet på den nye mail app men sådan gik det ikke. du har til gengæld fået nye ikoner i indstillinger haha
Haha sandt , 2gb opdatering lyder alligevel voldsom nok til nye ikoner 😂
Karsten Sand skrev:Iøvrigt virker MITid ikke på IPad Pro 13 2024 , appén lukker med det samme, og det hjælper kke og genstarte eller installere appén igen .
Slå Organisator fra kortvarigt, så kan du åbne appen. Herefter virker det også med Organisator slået til.
Det skyldes seneste opdatering af MitID og ikke iPadOS 18.2
Tak for hjælpen, det virker, eller skal lige aktivere MitId igen fordi jeg slettede det, men var ikke koppen på og slå den fra 👍
‘-k
Hvad er det i mangler i DK ??
Så vidt jeg kan se så har jeg da den nye mail app - er det en bestemt feature I mangler ?? - måske skal I blot slå den/dem til ??
hvordan har du fået den nye mail app? køre du danske eller engelsk på din mobil? jeg kan ikke finde et sted jeg kan få den til højre frem istedet for den gamle mail app
Samme her. Har kun den gamle
Samme her - kun den gamle
Har I de 3 … i højre top ??
Jeg køre med Danmark som region, men med en US Apple konto.Jeg har den nye. iPhone 16 pro Max
eriktorp skrev:Jeg har den nye. iPhone 16 pro Max
Måske noget der kræver Apple Intelligence 🤔
Har det heller ikke på 12 proSå er det fordi du køre US konto.
Morten Lillelund skrev: Indstil sproget til engelsk, så får man det nye Mail udseende.
det gjorde jeg så ikke. har lige sat telefon sproget til USA og har stadig den gamle mail app og ingen prikker til at skifte mellem dem. tænker det er bundet op på en US apple konto da EU ikke tillader de AI funktioner.
Hej
Apple Intelligence virker på:
iPhone 15 pro og senere...IOS 18.1 og senere...
iPad Pro M1 og senere...iPadOS 18.1 og senere...
Mac M1 og senere...macOS Sequoia
På iPhone og iPad kommer Apple Intelligence i EU til april, men næppe på dansk i første omgang...
På Mac er Apple Intelligence her allerede, hvis man sætter sprog til engelsk...
Mvh
Morten Lillelund skrev: Indstil sproget til engelsk, så får man det nye Mail udseende.
Tak
Pjock skrev:Morten Lillelund skrev: Indstil sproget til engelsk, så får man det nye Mail udseende.det gjorde jeg så ikke. har lige sat telefon sproget til USA og har stadig den gamle mail app og ingen prikker til at skifte mellem dem. tænker det er bundet op på en US apple konto da EU ikke tillader de AI funktioner.
Det virker her. Måtte genstarte telefonen, for mail hang, selv hvis man slog den ihjel og prøvede igen
PallMei skrev:Morten Lillelund skrev: Indstil sproget til engelsk, så får man det nye Mail udseende.Tak
Pjock skrev:Morten Lillelund skrev: Indstil sproget til engelsk, så får man det nye Mail udseende.det gjorde jeg så ikke. har lige sat telefon sproget til USA og har stadig den gamle mail app og ingen prikker til at skifte mellem dem. tænker det er bundet op på en US apple konto da EU ikke tillader de AI funktioner.
Det virker her. Måtte genstarte telefonen, for mail hang, selv hvis man slog den ihjel og prøvede igen
Korrekt det virkede men orker ikke min mobil er på engelsk, så må vente til det kommer på dansk hehe