Havde egentlig planlagt at vente med at opdatere fra macOS Ventura 13.6 til Sonoma 14.1 kommer - men med hele hele 61 sikkerhedsopdateringer i Sonoma er det måske en god idé at komme ombord snarest muligt?
Den køre fint her. Men de har stadig ikke fået rettet problemet i Beskeder, hvor den fucker hele desktoppen up, når man dobbeltklikker på billederne og swiper dem til højre eller venstre 🙈
Factory skrev:Havde egentlig planlagt at vente med at opdatere fra macOS Ventura 13.6 til Sonoma 14.1 kommer - men med hele hele 61 sikkerhedsopdateringer i Sonoma er det måske en god idé at komme ombord snarest muligt?
Jeg er helt enig - og når man arbejder med it-sikkerhed, og ser hvordan huller kan blive forsøgt udnyttet, er det bare om at få opdateret.
LV426 skrev:Den køre fint her. Men de har stadig ikke fået rettet problemet i Beskeder, hvor den fucker hele desktoppen up, når man dobbeltklikker på billederne og swiper dem til højre eller venstre 🙈
Kan du uddybe, for jeg kan ikke umiddelbart genskabe på en M1 MBA. Er det i Vis eller Billedfremviser. Hvor mange fingre skal man swipe med, er det for at skufte desktop eller hvilken hensigt tjener det at swipe?
PallMei skrev:LV426 skrev:Den køre fint her. Men de har stadig ikke fået rettet problemet i Beskeder, hvor den fucker hele desktoppen up, når man dobbeltklikker på billederne og swiper dem til højre eller venstre 🙈
Kan du uddybe, for jeg kan ikke umiddelbart genskabe på en M1 MBA. Er det i Vis eller Billedfremviser. Hvor mange fingre skal man swipe med, er det for at skufte desktop eller hvilken hensigt tjener det at swipe?
Åbn Beskeder (iMessage) på macOS og find nogle billeder i en beskederne fra dine venner.
Dobbeltklik på billederne så de åbner i et seperat vindue.
Swipe til højre eller venstre med to fingre for at bladre i billerne vennen har sendt dig. Så ser du fejlen.
Jeg har genskabt problemet på Mac Pro 2013, Intel MBP 2019 og M1 Pro MBP 2021
Jeg mener at oplevede problemet første gang med macOS Big Sur. Men jeg er ikke 100% sikkerLV426 skrev:PallMei skrev:LV426 skrev:Den køre fint her. Men de har stadig ikke fået rettet problemet i Beskeder, hvor den fucker hele desktoppen up, når man dobbeltklikker på billederne og swiper dem til højre eller venstre 🙈
Åbn Beskeder (iMessage) på macOS og find nogle billeder i en beskederne fra dine venner.
Swipe til højre eller venstre med to fingre for at bladre i billerne vennen har sendt dig. Så ser du fejlen.
Jeg mener at oplevede problemet første gang med macOS Big Sur. Men jeg er ikke 100% sikker
Ok det er et galleri. Jeg havde også Skub mellem sider gesture slået fra.
Den crasher også her. Jeg sendte fejl-rapporten til Apple. Men du må også hellere fejlmelde den, hvis ikke du allerede har.
Jeg er pænt træt af, at Quicksilver ikke virker med macOS Sonoma 14.0 (23A344), mus eller trackpad virker ikke under opsætning af Quicksilver (v.2.4.1).
PallMei skrev:LV426 skrev:PallMei skrev:LV426 skrev:Den køre fint her. Men de har stadig ikke fået rettet problemet i Beskeder, hvor den fucker hele desktoppen up, når man dobbeltklikker på billederne og swiper dem til højre eller venstre 🙈
Jeg mener at oplevede problemet første gang med macOS Big Sur. Men jeg er ikke 100% sikkerOk det er et galleri. Jeg havde også Skub mellem sider gesture slået fra.
Den crasher også her. Jeg sendte fejl-rapporten til Apple. Men du må også hellere fejlmelde den, hvis ikke du allerede har.
Det har jeg allerede gjort et par gange. En gang pr macOS-udgivelse så vidt jeg husker.
Jeg rapportere alt hvad jeg finder af fejl, for at være ærlig. Det er nok også den eneste måde jeg kan hjælpe til med at få et bedre produkt hjem i stuen.