Hej - efter opdatering til IOS 17, virker min messenger ikke (iPhone 14 Pro).
Andre der har dette problem og ved hvordan det rettes ?
Er det facebook messenger. Tjek om der er opdateringer
Jep - og alle apps er opdaterede.
Stig Bindner skrev:Jep - og alle apps er opdaterede.
Så prøv at slå den ihjel eller genstart telefonen. Messenger starter hvert fald op på min 12 pro og IOS17, men har ikke prøvet at bruge den.
Er forsøgt, har slettet app, genstartet, men lige lidt virker det.
Stig Bindner skrev:Er forsøgt, har slettet app, genstartet, men lige lidt virker det.
Hvad er problemet mere specifikt. At den ikke vil starte?
Så kan jeg desværre ikke genskabe det.
jeg har problemer med facebook appen på iOS 17 på ipad mini. den lukker ned med det samme.
Præcis det samme der sker for min Messenger app.
Hvis jeg sletter appen, og går ind på Messenger via Facebook, så virker det, men det holder jo ikke i længden.
Jeg har samme problem.. har slettet og geninstalleret og forsøgt at slukke mobil etc. Virker heller ikke vi FB. Håber, der kommer hurtig løsning herpå…
Jeg har en iPhone 13 Pro, og her virker det fint.
Er det på en iPhone 14 Pro (og/eller Max) at det ikke virker for jer - eller hvilke er det ??
14 Pro
Jeg ved ikke om noget herfra How To Fix Facebook Messenger Not Working on iPhone [2023] kan fixe jeres problem ??
Og I har prøvet at lukke FB Messanger helt ned, og så start den igen ??
Her virker det på en 14 pro og ipad pro 11” 3rd
Min er en 13 Pro Max
Der er en opdatering til Facebook app’en i iOS
Ja.. har opdateret - men Messenger virker stadig ikke
Og der var en Messenger opdatering for iOS 17 i går
Nu er der en opdatering til Messenger
ja.. har set - virker stadig ikke
Virker det hos dig?
Virker ikke her.
Stig Bindner skrev:Virker ikke her.
Der er ellers en rettelse til nedbrud (version 427.0)
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Det virker heller ikke på min.. jeg kan slet ikke åbne appen.. den lukker lige med det samme. Men når den er slettet så kan jeg se meddelelser på chat i FB.. men da trælst…
præcis det samme her
Messenger er igen i dag blevet opdateret - prøv med den nyeste, om det løser jeres problem.
Prøv også at lukke app’en helt ned før i opdatere - blot for at prøve at frigive de processer som måtte køre i baggrunden.
Så virker det hos mig.
Yes - også her. Dejligt.