Jeg har haft nogle snakke på Google Meet som bliver optaget og lagt på YouTube, sidste gang var i dag hvor jeg så ham jeg taler med havde lagt en anden baggrund i så det så ud som om han sad et eller andet eksotisk sted, det syntes jeg var noget bedre end det hjørne af vores kontor, som er min "hule", jeg prøvede godt nok men der kom en besked om at jeg skulle bruge en anden Browser end Safari, jeg kan ikke forestille mig at Safari som jeg bruger er så primitiv, så jeg tænker der må være en anden mulighed eller årsag til problemet og så er det jeg tilleder mig at kaste spørgsmålet ud her
Venlig hilsen Erik Abrahamsen
Hej
Mon ikke Google bare vil have dig til at bruge deres egen browser...Chrome...
Mvh
Hej
Jo det kan jeg faktisk godt se for mig og det er derfor jeg søger en løsning, ikke blot en løsning men en Mac løsning, jeg har virkeligt modstand på at blive tvunget til en løsning på den måde, så hellere sidde ude i garagen!!!
Mvh
Prøv eventuelt med Opera; den er (vist nok) Chrome-baseret, men uden at være så gumpetung, så det kan jo være, at den kan skifte baggrund i dine Meets, uden at Google brokker sig.
Jeg har længe brugt Opera, især fordi den på ældre macOS'er var meget bedre til f.eks. netbank, end Safari og (især) Firefox var.
Jeg bruger stort set kun Opera, og det hele kører stort set gnidningsfrit. Jeg har oplevet lidt bøvl med at logge på min netbank, når hjemmesiden spørger om cookie-indstillinger en gang om måneden, men der skal jeg blot slette den gamle cookie og logge ind igen. Ellers ingen problemer.
Hej Tonny
Tak for svar, det er da et forsøg værd, det vil jeg overveje at prøve.
Vh. Erik