xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Slette skjult app samt seneste iOS update fnidder.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)

5072

506
11. juli 2023 @ 10:41
Yoda

To hurtige til de kyndige:

1. I forbindelse med oprydning for nogen tid siden, kom jeg til at fjerne en app fra hjemmeskærmen på telefonen i stedet for at slette den helt. Hvordan finder jeg frem til den, så jeg kan få den slettet, når jeg ikke kan huske, hvad app'en hedder?

2. Der kom jo en meget lille sikkerhedsopdatering for nogle dage siden, som jeg egentlig ville installere nu, men selvom der er en rød notifikation ved Indstillinger app'en, siger den, at iOS er fuldt opdateret, når jeg går ind i opdateringer. Så hvorfor forsvinder notifikationen (den røde dut med det hvide 1-tal) ikke fra Indstilligner-ikonet?

Det skal lige nævnes, at autoupdate er slået fra, og at telefonen har været genstartet to gange i forsøget på at fjerne notifikationen.

Nej, da
  11
8
  760

3298

478
PallMei (Skribent)
11. juli 2023 @ 12:47
Virtual Machine
Tonny Freimanis skrev:

To hurtige til de kyndige:

1. I forbindelse med oprydning for nogen tid siden, kom jeg til at fjerne en app fra hjemmeskærmen på telefonen i stedet for at slette den helt. Hvordan finder jeg frem til den, så jeg kan få den slettet, når jeg ikke kan huske, hvad app'en hedder?

Du må kigge dem igennem og se om du kommer i tanke om det. På hjemmeskærmen gå helt til højre for at komme til appbibliotek. Vælg søgefeltet i toppen, men i stedet for at skrive noget, begynd at scrolle og du kan se dem alle.

2. Der kom jo en meget lille sikkerhedsopdatering for nogle dage siden, som jeg egentlig ville installere nu, men selvom der er en rød notifikation ved Indstillinger app'en, siger den, at iOS er fuldt opdateret, når jeg går ind i opdateringer. Så hvorfor forsvinder notifikationen (den røde dut med det hvide 1-tal) ikke fra Indstilligner-ikonet?

Det skal lige nævnes, at autoupdate er slået fra, og at telefonen har været genstartet to gange i forsøget på at fjerne notifikationen.

16.5.1 er den nyeste på min.

2534

200
11. juli 2023 @ 13:36
Bit kongen
MacBook Air M2, 15.3” - iPhone 16e - Krokodille - “Nu?”

5072

506
11. juli 2023 @ 15:44
Yoda
Factory skrev:

Der er bøvl med iOS 16.5.1:

iOS 16.5.1 security fix temporarily pulled after it broke websites

Ah, det er derfor. Jeg så updaten lige før sengetid i aftes og ville så installere de ca. 5 MB her til formiddag.

Godt observeret!

Nej, da

2534

200
11. juli 2023 @ 16:33
Bit kongen

Der er visse forslag til fix i artiklens kommentarspor. Der er i øvrigt også diverse interessante kommentarer med stryg til Apple.

2534

200
11. juli 2023 @ 19:04
Bit kongen

5072

506
12. juli 2023 @ 18:53
Yoda

Den røde dut på Indstilliger-ikonen er forsvundet i mellemtiden.

Det tog sin tid, Apple, men nu kan vi i det mindste se, hvornår fixet til fixet dukker op igen.

Nej, da

3298

478
PallMei (Skribent)
13. juli 2023 @ 09:17
Virtual Machine

Har lige opdateret (igen), så de har rettet fejlen (forhåbentlig).

5072

506
13. juli 2023 @ 11:29
Yoda
PallMei skrev:

Har lige opdateret (igen), så de har rettet fejlen (forhåbentlig).

Den er også dukket op hos mig, efter et jeg bad om at tjekke for opdateringer.

Nu lader jeg den lige simre en dag eller to, inden jeg forsøger mig igen, for hvis de kan fåkke en 5 MB opdatering op een gang, kan de også gøre det to gange.

Jeg tror, at Jobs ville have råbt meget højt inde på sit kontor, hvis det her var sket i hans tid.

Nej, da

0

4
14. juli 2023 @ 09:46
Nyt medlem

Har kigget lidt med i tråden, dog uden at fatte så meget :-)

Jeg har nu fået besked om at IOS 16.5.1 (c), kan installeres,  er (c) en indikation på at problemerne er løst? 

Mvh. Lone

2534

200
14. juli 2023 @ 10:51
Bit kongen
Rødtop skrev:

...er (c) en indikation på at problemerne er løst?

(c) optræder ikke som et egentligt symbol på Apples egen Statussymboler og andre symboler på iPhone - så mon det betyder den tredje udgave (a,b,c....)? 

3298

478
PallMei (Skribent)
14. juli 2023 @ 12:30
Virtual Machine
Rødtop skrev:

Har kigget lidt med i tråden, dog uden at fatte så meget :-)

Jeg har nu fået besked om at IOS 16.5.1 (c), kan installeres,  er (c) en indikation på at problemerne er løst? 

Det er Bug Fix versionen af Bug Fix :-D

Major.Minor.BugFix.BugFixBugFix