Det er muligt at der er noget galt med mig, men jeg kan altså ikke finde en hjemmeside hvor jeg kan downloade Mozilla Thunderbird.
Towle skrev:Det er muligt at der er noget galt med mig, men jeg kan altså ikke finde en hjemmeside hvor jeg kan downloade Mozilla Thunderbird.
Jeg prøvet lige for sjovt at skrive Thunderbird i google,det førster der kom op var Thunderbird site, på dansk, ja der må være noget galt med dig;)
xlander skrev:Towle skrev:Det er muligt at der er noget galt med mig, men jeg kan altså ikke finde en hjemmeside hvor jeg kan downloade Mozilla Thunderbird.
Jeg prøvet lige for sjovt at skrive Thunderbird i google,det førster der kom op var Thunderbird site, på dansk, ja der må være noget galt med dig;)
Ja, det burde have været nem. Men han har tidligere nævnt, han har alzheimers, hvilket nok godt kan gøre at man pludselig ikke kan løse ting der burde være nemme.
Vidste ikke har har Alzheimers, og jeg synes heller ikke der er nogen der dumme, derfor jeg satte den smilie bag ved ;)
Ja verden bliver en hel anden når man får den sygdom.
Det er ikke altid man er lige kvik. Som dengang jeg ikke kunne få lyd på min iPhone indtil en venlig sjæl gjorde mig opmærksom på den lille knap på venstre side, som jeg havde brugt utallige gange.