Hej,
Har ved et uheld slettet min "alle postkasser" i min mailopsætning på min mac.
Kan derfor ikke klikke på denne mappe og se samtlige minne mail-kontier på en gang.
Hvordan genskaber jeg en sådan mappe ?
På forhånd tak for hjælpen :-)
Niels
Prøv at vælge "Rebuild" nederst i Mail's "Mailbox" menu.
Mit OS er på engelsk, så menuen hedder måske noget andet hos dig.
Hvis det ikke virker, kan du prøve at lave en ny brugerkonto og sætte Mail op igen med brugernavn og kodeord; så importerer den, hvad der ligger på din mail-server, muligvis undtagen "Sendt"-mappen (hvilket jeg har været udsat for).
Derefter kan du eksportere dine postkaser og kopiere dem over i din oprindelige brugerkonto. Her skal du dog dimse lidt ved at gå ind i din biblioteksmappe via Alt-Gå menuen og finde Mail's underbiblioteker, men den kan vi tage, når du er kommet så langt.
Første step er at lave en backup af de ting, som du ikke kan tåle at miste.
Andet step er opretelse af en ny bruger med admin-rettigheder.
Tredie step er opsætning af Mail i den nye brugerkonto.
Fjerde step er at lade Mail downloade alle mail-bokse.
Femte step er derefter at erstatte de gamle postkasser i din oprindelige brugerkonto med de netop downloadede postkasser i din nye brugerkonto.
Held og lykke og feed-back.
Lost "All Inboxes" in Apple Mail -- any way to get it back?
Next to the "Favorites" header in the sidebar tap the + button. You'll see it as an option in the drop-down menu.
Hej Rene,
1000 tak. Det virker perfekt :-)
Mange tak for rigtig godt svar Tonny.
Problemet er nu løst. Linket fra Rene virkede perfekt.
Tak og god dag fra
Niels Å
Efter at have kigget lidt på den tråd, som Rene linker til, kan jeg se, at det mere drejede sig om en ændret indstilling end en decideret sletning ved et uheld.
Det kan godt være, at den nyeste version af Mail kan et eller andet fancy, som ældre versioner ikke kan, men når den spontant eller ved et enkelt fejl-klik får alle ind-bakker til at blive "usynlige", så en masse brugere får sig en forskrækkelse, er det ikke ligefrem i Steve Jobs' ånd.
Nå, men du fik dine indbakker tilbage, og det var jo det vigtigste.