hvis jeg forsøger at åbne google, vises siden i en grå tone med en smal hvid streg tværs over skærmen. Jeg kan ikke klikke/aktivere noget?

Hej Weirbach.
Jeg har lige testet Safari 13.1.2 på macOS 10.13.6 (High Sierra), og der er ingen problemer.
For at andre Macnyt'ere med nyere macOS'er end mig, bør du lige fortælle os, hvilken version af Safari, du bruger og i hvilken version af macOS, og også gerne hvilken Mac, det er.
Du må også gerne fortælle, om du har nogen plugins installeret, f.eks. ad-blokkere, og eventuelt hvor mange af Google's cookies du har deaktiveret. Jo mere info, jo bedre.
Og opstår problemet kun i Safari, eller er det der også i f.eks. Opera eller Firefox?
Hvis du selv finder en løsning, eller hvis problemet bare forsvinder af sig selv, må du meget gerne fortælle os det, så vi kan hjælpe andre, hvis de kommer ud for samme problem.
Og velkommen på Macnyt, selvom det er under lidt irriterende omstændigheder. Bare spørg løs, hvis du er i tvivl om noget; det er bl.a. derfor, vi hænger ud herinde.
Held og lykke og feedback.
Weirbach skrev:hvis jeg forsøger at åbne google, vises siden i en grå tone med en smal hvid streg tværs over skærmen. Jeg kan ikke klikke/aktivere noget?
Det er en cookie-dialog som du af uvisse årsager ikke kan se. Måske du har et plug-in installeret, som blokere 🤷♂️