xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Rydde og formattere en iMac
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

558

11
19. juli 2022 @ 13:27
Kaptajn

Jeg er færdig med min "nye" iMac og har overført alle relevante data til den gamle. Nu vil jeg gerne formatere den og geninstallere Catalina, så den er klar til salg på DBA.

Hvordan gør jeg det?

Towle
  4
0
  603

3298

478
PallMei (Skribent)
19. juli 2022 @ 16:59
Virtual Machine

Det ville være så meget hurtigere for dig at søge på google efter hvad du skal gøre før du sælger din mac. Apple har vejledninger til den slags ting. Hvis der så er noget specifikt du i Apple vejledning der driller, kan du spørge herinde.

558

11
20. juli 2022 @ 07:54
Kaptajn

Jow, men jeg vidste ikke hvilke ord jeg skulle søge efter og om det skulle være dansk, engelsk eller tyrkisk. Nu har søg søgt efter "Formatere Mac" og til min store overraskelse var der det perfekte match "Sådan geninstallerer du macOS - Apple-support (DK).

Nå ja, så blev jeg (med din hjælp) så klog ;-)

Towle

5072

506
20. juli 2022 @ 10:10
Yoda

Towie, der er næppe noget, som almindelige slutbrugere som du og jeg kan komme ud for, som Apple og evt. Mac-brugere ikke har brygget en opskrift sammen på og lagt op på Apple Support.

Jeg erkender, at det kan være et problem med et så lille sprogområde som dansk, men altså: Google Translate er faktisk ret skrap til at oversætte enkeltord og kortere vendinger, så hvis der ikke lige dukker noget op på dansk i første hug, så oversæt din søgning til engelsk og prøv igen.

Apple's supportsider er ret hardcore, og ofte bidrager brugere endda med detaljer i "specialtilfælde", for selv Apple kan ikke tage højde for alt.

Macnyt er naturligvis til for også at hjælpe Mac-brugere med deres problemer, men man bør altså selv først gøre en hæderlig indsats for at finde en løsning. Hvis den fundne procedure så ikke virker eller ikke giver mening, træder vi naturligvis gerne til. Men prøv lige at gi' den en skalle på egen hånd først, ikk?

Og held og lykke med salget.

Nej, da

8796

241
20. juli 2022 @ 12:19
Poseidon

https://support.apple.com/da-dk/HT201065

Der var engang en Mac...