xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
452
193
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
2 Apple watch 1 iPhone
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

1465

27
18. juli 2022 @ 15:01
Stormogul

Hej MN,

jeg har 2 Apple watch. Det ene bruger jeg fast, det andet er sådan set ikke taget i brug. De er begge parret med min iPhone.

Spørgsmålet er så, hvis jeg skifter, er det andet (eller begge) så synkroniseret? Hvis jeg f.eks. Er ved at lukke cirkler, kan jeg så skifte ur midt på dagen, og så fortsætter den hvor jeg slap, eller er det så ny tracking der går i gang?
håber i forstår😆

4
1
  748

3176

452
PallMei (Skribent)
18. juli 2022 @ 15:13
Virtual Machine

Det er vist ikke noget problem.

Men en advarsel som jeg desværre gjorde på et splinternyt titanium AW. Det nye ur skal garanteret opdateres, så pas på med at have indstillet til at automatisk at skifte mellem de 2 ure. Jeg tog det gamle ur på, under opdatering, hvilket betød at telefonen mente at nu skulle det gamle ur være det aktive og smed forbindelsen til det nye ur. Resultatet var at det splinternye 7K ur gik i baglås og måtte tilbage til Apple og jeg fik en erstatning. Det var en masse bøvl og nyt serienummer og tvivl om den jeg modtog virkelig er fabriksny til trods for at der ikke var noget at se. 

1465

27
18. juli 2022 @ 16:10
Stormogul

Tak, det var god info. Det står til automatisk forbindelse, så det slår jeg lige fra inden opdatering. 

6

1
18. juli 2022 @ 22:20
Nyt medlem

Det fungerer uden problemer. Jeg bruger selv et serie 2 på arbejdet (hvor det får tæsk) og et serie 6 i min fritid. De holdes begge synkroniseret. Apple pay kan fint bruges på begge - de skal dog tilmeldes individuelt.

God fornøjelse.

1465

27
19. juli 2022 @ 08:53
Stormogul

Tak, Bo.

Så vil jeg få sat det igang. Har ikke ville bruge det, hvis ikke de kunne “samarbejde”

1000 tak :)