Jeg er på jagt efter en ny Macbook, som skal bruges til lidt video og billede redigering på hobby niveau og ellers mest bare surfing og tekst skrivning.
Jeg synes den nye Macbook Pro 14" er mega lækker men med en pris på 17K synes jeg det er lige pebret nok.
Jeg overveje der for at nøjes med den gl. model Macbook Pro 13", som der efterhånden bliver kørt nogle gode tilbud på så man kan komme ned og få den for 8-9000 kr. hvilket jeg synes er noget mere spiseligt. Min eneste betænkelighed er at jeg synes det er ærgerligt at købe en computer som allerede er 2 år gl.
Men den nye MBP 14" virker også noget overkill både på specs og især på pris.
Hvad tænker i? :)
Tror vi er en del, der tænker som du skriver i dit indlæg. Har selv besluttet at vente til 2023 på den formodede tilsynekomst af en MacBook Air 15” - for også jeg synes at MacBook Pro-maskinerne er for dyre og lidt overkill ift. mit behov.
MacBook Air 15”: https://9to5mac.com/2022/03/23/15-inch-macbook-air-2023-report/
Rygerne siger mid-late 2022 for M2 maskiner. Kan du vente, så kan du jo gøre det, og ellers er M1 maskinerne jo stadig fine, selvom de er lidt gamle nu.