Pludselig er der alt alt for lang tid til 2023....
Report: Apple developing new 15-inch MacBook Air that could come in 2023
Køb en 13" Macbook air og et Studio Display. Du har nu 40" og begge kan væres rundt! ;)
Bakse en 40” skærm ind på det bette bord i en DSB Stillekupe - “Hvis De lige tillader, frue?!” - og da capo ud igen - i myldretiden? No Problemos!
Factory skrev:Bakse en 40” skærm ind på det bette bord i en DSB Stillekupe - “Hvis De lige tillader, frue?!” - og da capo ud igen - i myldretiden? No Problemos!
Det er da stadig mere optimalt end stillekupeerne i S-togene.. 8) Skærmen på det ene lår, Macbook'en på det andet, i produktivitetens navn!
Sandt nok. Det Mobile Kontor par excellence og endda på selveste chefens udtrykkelige anbefaling.
Måske Apple VR briller er målrettet folk der kører med offentlige toge.. Det ville jo være smart nok med et fuldt arbejdskontor man lige kunne tage over øjnene!
Ny artikel om den kommende MacBook Air 15":
15-inch MacBook Air could be the perfect machine for many users
Helt enig! Man kan i artiklen også læse, at en MacBook Air 15" bliver hilst særdeles velkommen i div. kommentar-spor.
Vil hellere have en 14'' M2 MBP i 13'' kabinet (mindre sørgerand), altså som den nuværende 14'' M1, men med neddroslet CPU til en neddroslet pris.
Men nu, hvor MitID jo kom til at fungere på min iPhone 7 og min MBP 2010 med High Sierra, kan jeg heldigvis sagtens vente til efteråret, hvor der jo jfr. David rygtes ny hardware.
Endnu en artikel med interessante rygter om Apples helt nye MacBook-modeller:
Report: New 15-inch MacBook coming in late 2023, might not be called ‘Air’