xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Apple Watch kræver AppleID via dets touch screen
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

927

49
26. januar 2022 @ 21:50
Suspenderet

Jeg har lige opdateret til 8.4 og så fik jeg en besked om at der var nogle kontotjenester der kræver Apple ID for at kogge ind igen.

Det er den sygeste ændring, som ikke har været der før, og er enorm bøvlet for dem med lange og snørklede passwords.

Det er sådan nogle ting der ikke er nødvendige, og burde kunne gøres fra telefonen, hvis det endelig var nødvendigt. Eller de kunne også bare have gjort som før, hvor man intet hørte fra den slags overhovedet.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  10
1
  759

8796

241
27. januar 2022 @ 08:12
Poseidon

Kan du ikke bare også gøre det på telefonen? Det er vel bare et supplement til dem som vil køre uden telefon så vidt det er muligt (Eller måske snart bliver helt muligt).

Der var engang en Mac...

3298

478
PallMei (Skribent)
27. januar 2022 @ 08:15
Virtual Machine

Ingen problemer her efter 8.4 opdatering, men som David siger, mener jeg også det kan gøre i watch app på telefon.

927

49
27. januar 2022 @ 10:02
Suspenderet

Nope. Har kikket godt og grundig efter. Jeg skriblede mit kode or ind. Hvis Apple vil den vej med det, så håber jeg at Apple Watch får TouchID eller FaceID engang. 

927

49
27. januar 2022 @ 10:02
Suspenderet

..

3298

478
PallMei (Skribent)
27. januar 2022 @ 10:53
Virtual Machine
Ufomekaniker skrev:

Nope. Har kikket godt og grundig efter. Jeg skriblede mit kode or ind. Hvis Apple vil den vej med det, så håber jeg at Apple Watch får TouchID eller FaceID engang. 

Også watch app->Generelt->Apple Id

927

49
27. januar 2022 @ 11:27
Suspenderet

Ja. Der står mit Apple ID allerede inde😊

3298

478
PallMei (Skribent)
27. januar 2022 @ 11:48
Virtual Machine
Ufomekaniker skrev:

Ja, det er for sent nu. Men mon ikke du kunne logge på via telefonen, hvis du havde tjekket da den bad om password 🤔

Et andet tip er, at du kan bruge telefonen som tastatur. Har altid undret mig over hvornår det skulle være interessant.

8796

241
27. januar 2022 @ 14:09
Poseidon
PallMei skrev:
Et andet tip er, at du kan bruge telefonen som tastatur. Har altid undret mig over hvornår det skulle være interessant.

Det er ret brugbart når man skal taste ting ind på Apple TV.

Der var engang en Mac...

927

49
27. januar 2022 @ 14:18
Suspenderet
PallMei skrev:
Ufomekaniker skrev:

Ja, det er for sent nu. Men mon ikke du kunne logge på via telefonen, hvis du havde tjekket da den bad om password 🤔

Jeg var allerede inde i den menu til at begynde med, før du foreslog det. Og der var mit Apple ID der allerede - ligesom det er nu.

1814

74
27. januar 2022 @ 20:04
Stormogul

Efter jeg opdaterede mit ur igår så skulle jeg bruge timer funktionen i dag til tiden for mine æg der skulle koge men da jeg bad Siri om at sætte en timer, var beskeden af ur appen ikke var installeret så måtte sætte den manuelt vis timer appen som self var der. Hehe et ur uden ur appen. Haha

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.