Jeg har ikke mulighed for at teste det her og nu så i må hjælpe.
Man (jeg) har Apple Watch på håndledet og iPhone i lommen. Der er et indgående opkald og jeg har mulighed for at svare på både ur og tlf. Der hvor jeg vælger at svare vil jeg også kunne høre den der ringer op.
Korrekt?
Hvis nu jeg har et bluetooth headset parret med min iPhone og et andet headset med mit ur, vil det så også være samme situation? jeg kan høre den der ringer op i det headset der er tilsluttet der hvor jeg svarer opkaldet?
Jesper Arning skrev:Jeg har ikke mulighed for at teste det her og nu så i må hjælpe.
Man (jeg) har Apple Watch på håndledet og iPhone i lommen. Der er et indgående opkald og jeg har mulighed for at svare på både ur og tlf. Der hvor jeg vælger at svare vil jeg også kunne høre den der ringer op.
Korrekt?
Hvis nu jeg har et bluetooth headset parret med min iPhone og et andet headset med mit ur, vil det så også være samme situation? jeg kan høre den der ringer op i det headset der er tilsluttet der hvor jeg svarer opkaldet?
Jeg kan sige så meget, at jeg har haft telefonsamtale i headset tilsluttet mit apple-watch på en løbetur. Det var en cellular model og uden iPhone i nærheden, men jeg vil stadig formode at din antagelse er korrekt, da alt andet ikke vil give mening. Men har du telefonen i nærheden, kan du sikkert vælge på højtaler knappen, men jeg tror måske at Apple Watch og dets tilsluttede headset blot er Apple Watch 🤷♂️.
Meld gerne tilbage hvad du finder ud af. Jeg vil dog aldrig have headset tilsluttet begge. Hvis jeg har headset tilsluttet mit Apple Watch, så er det fordi jeg ikke iPhone med.