xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
436
188
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
AirPods 3 vs AirPods Pro
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

245

14
26. december 2021 @ 14:28
Juniormedlem

Hej og glædelig jul

Jeg var så heldig at få et par af de nye AirPods 3 i julegave, men jeg kan ikke finde ud af, om den lille merpris på 200 kr. ca. er det værd for at få AirPods Pro?

Det er smart med ANC (støjreduktion), men da jeg aldrig tager offentlig transport mere, så kan jeg ikke lige se hvor det ellers er handy at have ANC, men måske I kan komme med et par synsvinkler på dette? Jeg bruger dem primært hjemme i sofaen eller på min cykel/gåtur til arbejdet. I sofaen kan ANC nogle gange være fint at have, men jeg kunne aldrig finde på at bruge det i trafikken.

Derudover, så er AirPods 3 dog ikke så lydtæt heller (af hvad jeg kan læse mig til via YouTube osv.) så hvis man lytter til podcasts eller musik rigtig højt, så kan dem ved siden af nemt høre hvad man lytter til, hvor i mod at AirPods Pro lukker lyden til tæt ude fra og ind i øret, men formindsker også MEGET af den lyd der kommer ud fra det man lytter til.

AirPods 3 er helt nye, har bedre batteritid og MagSafe oplader etui.

AirPods Pro er 2 år gamle, og har ANC. Samme lydkvalitet som AirPods 3, men knapt så god batteritid.

What to do?

4
0
  382

1773

63
26. december 2021 @ 18:29
Stormogul

I sidste ende handler det vel og pasform. Pro modellen har gummi dutter og der har gen 3. Ikke. Så hvis du ik føler de sidder ordenligt så er pro modellen måske ar fortrække. Jeg ved at de alm airpods ikke sad godt i mine øre, så der er pro modellen bedre men stadig ik perfekt 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

3119

436
PallMei (Skribent)
26. december 2021 @ 20:35
Virtual Machine

Hvis du kan tysk, så se her:

https://www.youtube.com/watch?v=NegA4fCVwkY 

Men kort og godt, hvis du ikke har noget imod in-ear, så pro til enhver tid.

245

14
27. december 2021 @ 01:51
Juniormedlem

Tak for svar.

Jeg kan se, at den gamle version af AirPods Pro, som ikke har MagSafe case koster ca. 1.750 kr. Den nye version med MagSafe koster stadig omkring 2.199 kr. i Elgiganten. Om det så er merprisen værd ved jeg ikke. Synes dog MagSafe er genialt.

Hvis det passer at AV Cables har dem med MagSafe til 1.729 kr. så er det pludselig interessant? Mon den er god nok? https://www.av-cables.dk/bluetooth-hoeretelefoner/apple-airpods-pro-mwp22zm-a-hvid.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Men betyder det ikke noget, så må jeg finde ud af om de gummidutter sidder okay. Men bliver de ikke maks. klamme de gummidutter?

Hvis de gamle AirPods 2019 sidder ganske okay i mine ører, så gør AirPods 3 vel også? Hmm. Svært valg synes jeg. Specielt når man ikke kan prøve dem først.

3119

436
PallMei (Skribent)
27. december 2021 @ 08:20
Virtual Machine

De er billigere hos compumail (1670kr)

https://www.pricerunner.dk/pl/94-3200416963/Hoeretelefoner/Apple-AirPods-Pro-with-MagSafe-Charging-Case-Sammenlign-Priser?cllink=true&utm_medium=app&utm_source=pricerunner 

Det er en annonce at av-cables står øverst. Jeg har ikke været inde på siderne og se om det holder med fragt lagt på'

Jeg har ikke noget problem med in-ear. Dutterne kan renses og skiftes. Har dog ikke været nødvendigt med gummi-dutterne. Men havde nogle skum dutter der blev trætte med tiden. Fordelen på godt og ondt, er at de ikke lukker omgivende lyd ind. Det er en stor fordel for mig, selv som passiv støddæmpning som mine nuværende der ikke har ANC. 

Personligt er mit problem med airpods at jeg ikke kan lide designet og at den hvide farve ikke skjuler det. Da jeg ikke kunne finde min B&O E8 black Friday, var jeg i syv sind og tæt på både at købe nye E8 og Airpods pro. Ingen tvivl om at airpods virker bedre med Apple udstyr. Men fandt heldigvis mine gamle nede mellem sæderne i bilen inden jeg fik købt.