xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
Deaktiver kort
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

1480

30
18. december 2021 @ 20:35
Stormogul

Hej MN,

Jeg bruger af og til min gps (kort appen) på min iPhone, og har ikke brug for at uret også gør det. Men kan ikke finde noget sted hvor man kan deaktivere det fuldstændig. Hvis jeg starter kort appen, så viser den stadig navigationen på uret. Det eneste jeg kan finde, er punkter hvor man kan slå vibrationer osv fra. Men jeg vil ikke have at den dublere på uret.
kan nogen hjælpe?

5
0
  709

5072

506
18. december 2021 @ 22:53
Yoda

Her er måske en workaround: Prøv at hente Vaze til din iPhone og brug den i stedet for kort-app'en. Måske ved Vaze ikke, at der findes et AppleWatch.

Nej, da

3298

478
PallMei (Skribent)
18. december 2021 @ 23:32
Virtual Machine
angelodk skrev:

Hej MN,

Jeg bruger af og til min gps (kort appen) på min iPhone, og har ikke brug for at uret også gør det. Men kan ikke finde noget sted hvor man kan deaktivere det fuldstændig. Hvis jeg starter kort appen, så viser den stadig navigationen på uret. Det eneste jeg kan finde, er punkter hvor man kan slå vibrationer osv fra. Men jeg vil ikke have at den dublere på uret.
kan nogen hjælpe?

Du kan slå advarsler fra under ur indstillinger for kort. Jeg syntes dog det er en af de fede ting ved Apple watch, især hvis man ikke har tale slået til.

1480

30
19. december 2021 @ 08:09
Stormogul

Jeg har slået advarslerne fra, men navigationen kører stadig på uret. For mig er det bare unødvendigt, at uret også kører, når jeg kigger på telefonen. Så synes jeg uret er overflødigt lige i det tilfælde. 

3298

478
PallMei (Skribent)
19. december 2021 @ 09:16
Virtual Machine
angelodk skrev:

Jeg har slået advarslerne fra, men navigationen kører stadig på uret. For mig er det bare unødvendigt, at uret også kører, når jeg kigger på telefonen. Så synes jeg uret er overflødigt lige i det tilfælde. 

Har lidt svært ved at forstå problemet. Bruger det for meget batteri eller hvad. Det er jo telefonen der står for navigationen og synkronisere bare status via bt til uret. Kan ikke forestille mig det skulle sluge nævneværdig strøm. Hvis du vil, kan du fjerne at kort vises i Always On Display mode under skærm & lysstyrke->Altid til->Vis apps. Du kan også hindre kort i at opdatere i baggrunden under generelt->Apdater apps i baggrunden, men så antager jeg også, at du forhindre navigation i at fungere ordenlig eller overhovedet på uret alene.

366

15
puggaard (Skribent)
22. december 2021 @ 20:29
Lærling

Watch app på telefonen under Kort. Er det ikke det?

mvh. Peter