xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
436
188
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Købes: Apple Magic Trackpad 2 (space grey)
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

927

49
18. december 2021 @ 12:31
Suspenderet

Er der en i Esbjerg området der har en Apple Magic Trackpad 2 (space grey) til salg? Jeg kan ikke finde dem her i nærheden på hverken DBA eller Facebook Markedsplads.

Jeg har købt en brugt, og jeg skulle modtage den med DAOs hjemmelevering i dag, men den er forsvundet. (der er oprettet en klagesag). Derfor skal jeg ud og jagte en anden TrackPad 2.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  6
0
  549

3119

436
PallMei (Skribent)
18. december 2021 @ 13:16
Virtual Machine
Ufomekaniker skrev:

Er der en i Esbjerg området der har en Apple Magic Trackpad 2 (space grey) til salg? Jeg kan ikke finde dem her i nærheden på hverken DBA eller Facebook Markedsplads.

Jeg har købt en brugt, og jeg skulle modtage den med DAOs hjemmelevering i dag, men den er forsvundet. (der er oprettet en klagesag). Derfor skal jeg ud og jagte en anden TrackPad 2.

For et par måneder siden opdagede jeg at Humac havde masser af space grey magic keyboard i butikken og det var efter jeg havde jagtet den landet rundt, fordi den er udgået. Chancen er nok lille, men har du chancen, ville jeg lige tjekke om de tilfældigvis skulle ligge inde med nogle space grey trackpad.

Power har også i Kolding og Sønder, men desværre ikke Esbjerg..

Men måske skulle du lige give DAO mulighed for at reagere.. Kan være den blot har mistet en postgang

927

49
18. december 2021 @ 13:32
Suspenderet

Ja. Du kan have ret. Men hvad mener du med postgang? Der står på deres hjemmeside at dem blev levet kl 06.44 her i morges.

3119

436
PallMei (Skribent)
18. december 2021 @ 14:10
Virtual Machine
Ufomekaniker skrev:

Ja. Du kan have ret. Men hvad mener du med postgang? Der står på deres hjemmeside at dem blev levet kl 06.44 her i morges.

Ok, vidste ikke status var leveret, troede bare den ikke var kommet.

927

49
20. december 2021 @ 12:42
Suspenderet

Her til morgen kl 6:30 stod pakken uden for min dør, hvor den var halvt åben og glasset på trackpad’en var halvt smadret.

Hvad faen gør man i sådan en situation, så man ikke taber penge på det her, så man kan få en anden Trackpad?

3119

436
PallMei (Skribent)
20. december 2021 @ 15:34
Virtual Machine
Ufomekaniker skrev:

Her til morgen kl 6:30 stod pakken uden for min dør, hvor den var halvt åben og glasset på trackpad’en var halvt smadret.

Hvad faen gør man i sådan en situation, så man ikke taber penge på det her, så man kan få en anden Trackpad?

Øv ☹️. Du må tage billeder af kassen og tage den med dao og/eller afsender, afhængig af om den var pakket forsvarlig og opfylder dao's betingelser.

https://www.dao.as/handelsbetingelser 

Heldigvis ikke noget jeg har haft brug for 🤞

Spørgsmålet er om den stadig fungere og du kan få lov til at beholde den, hvis du kompenseres økonomisk. De er jo stadig lidt svære at finde og min er ikke til salg 😛, kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil give. Så kan alt jo være til salg 🤑, men jeg skyndte mig desperat at anskaffe tilhørende space-grey magic keyboard, da en nyere model i space-grey ikke lod til at være i horisonten og den eneste maskine jeg har der ville kunne bruge touch-id knappen på de nye modeller, allerede har en touch-id knap (M1 MBA)

4899

472
20. december 2021 @ 18:24
FPU

Nu gør een svale jo ingen sommer, og det gør to næppe heller, men det ser altså ud til, at Dao ikke er så god til forsigtig-pakker, for en af mine venner havde solgt et første-optryk af en DizzyMissLizzy LP for flere hundrede Kroner til en, som insisterede på, at den skulle sendes med Dao, selvom GLS kostede cirka det samme.

Da pakken blev leveret, var LP'en blevet til en 3D skulptur med en vinkelret bøjning på og var altså blevet fuldstændigt spoleret. Min ven fik lidt brokkeri fra køber, så derfor kender vi til den bøjede LP, men det var jo et oplagt mellemværende mellem køber og Dao, eftersom køber jo selv havde insisteret på Dao frem for GLS.

Når man så samtidig tænker på den kritik (og standardsvaret på den) af Dao, som der var i EB forleden, skal man fremover nok sikre sig, at sælger IKKE vælger Dao, at forsendelsen ALTID skal være med Track-and-Trace, og helst også med udlevering mod kvittering.

Og glem alt om ModtageFlex, for i hvert fald PostNord misbruger ordningen på det groveste, i hvert fald herude på landet, hvor postbudet vadede ind over min udlejers græsplæne og stillede min seneste pakke på hans terrasse, i stedet for at gå de sidste få meter ned til min hoveddør og banke på. Der var kun aftale om, at de måtte stille den sikkert under et halvtag bag mit værksted (længere gåtur end til hoveddøren), ikke andre steder, og da slet ikke et sted, hvor de skal gå hen over en anden mands græsplæne, for at kunne stille pakken sikkert.

Spirituel Maskine