xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Printersoftware til HP Envy 7134
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

558

11
18. december 2021 @ 10:30
Kaptajn

Jeg er i gang med at geninstallere min printer, men det strander på at min iMac kører på OS 10.13.6, som vist er den nyeste som en Mid-2011 kan håndtere?

Når jeg vil installere fra https://apps.apple.com/us/app/hp-smart/id1474276998 får jeg at vide, at HP Smart for Desktop ikke kan installeres fordi denne version er for 10.04.

Hvad gør jeg nu? Jeg var så dum at afinstallere HP Smart for Desktop under et af mine forkrampede forsøg på at få printeren til at virke :-(

Towle
  6
0
  512

3298

478
PallMei (Skribent)
18. december 2021 @ 10:36
Virtual Machine
Towle skrev:

Jeg er i gang med at geninstallere min printer, men det strander på at min iMac kører på OS 10.13.6, som vist er den nyeste som en Mid-2011 kan håndtere?

Når jeg vil installere fra https://apps.apple.com/us/app/hp-smart/id1474276998 får jeg at vide, at HP Smart for Desktop ikke kan installeres fordi denne version er for 10.04.

Hvad gør jeg nu? Jeg var så dum at afinstallere HP Smart for Desktop under et af mine forkrampede forsøg på at få printeren til at virke :-(

Hvis den er installeret fra app-store, så sletter du ligesom du gør på iphone. I launchpad holder du nede med musen til ikonerne begynder og danse, hvorefter dem fra app-store har et x eller - øverste højre hjørne til at fjerne dem med (det er et x i monterey, men jeg huske det som et rødt - i tidligere versioner).

edit: Men det er nu lidt mystisk at den skulle være for version 10.04, da den installere fint for mig på 11 (Monterey) M1 MBA og 10.4 (Tiger) var den første macOS på Intel og old nordisk 🤔

5072

506
18. december 2021 @ 10:39
Yoda

Af og til har firmaerne ældre drivere liggende i online-arkiver inde på deres hjemmesider.

Man skal som regel finde dem manuelt ved f.eks. at klikke på "Support" eller "FAQ" og så søge videre derfra.

10.13.6 er High Sierra, og det er trods alt så nyt, at der stadig burde kunne findes drivere til det.

10.10.04 er Yosemite, og driveren til det OS eer nok for gammel til din forholdsvis nye printer.

Go' jagt.

Nej, da

3298

478
PallMei (Skribent)
18. december 2021 @ 10:49
Virtual Machine

10.4 (Tiger) havde slet ikke app store. kom først med 10.6 (Snow Leopard), så det giver ikke mening 🤔

558

11
18. december 2021 @ 10:59
Kaptajn

Undskyld at jeg er dum ... meget dum, men når jeg aktiverer HP Easy Start finder den ingen printere. Det må vel være fordi jeg har afinstalleret HP Smart for Desktop, som altså ikke kan køre på High Sierra?

Jeg er helt ude at puste grise op. Jeg har søgt efter en ældre driver på forskellige måder, men ikke fundet noget. What dælen do I do?

Towle

1045

28
18. december 2021 @ 11:46
Stormogul

HP Envy 7134 driver til OS 10.13:

HP customer support/drivers

Når du kommer ind på siden, ændrer du 10.15 til 10.13 under “choose a different OS”

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

558

11
18. december 2021 @ 12:13
Kaptajn

Fusk, fusk og atter fusk. Jeg aner ikke hvad jeg har gjort og i hvilken rækkefølge, men nu virker den også på Wi-Fi :-)

Towle