xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Hvordan tilslutter man en printer?
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

558

11
15. december 2021 @ 15:41
Kaptajn

Ja, det lyder som et dumt spørgsmål, men min nyindkøbte printer (HP Envy 7134) gik kaput og derfor indleverede jeg den til reparation. Om det var HP eller forhandleren der valgte at sende en ny ved jeg ikke, men nu kan jeg ikke finde ud af at slutte den til. Den "gamle" kørte på Wi-Fi. Hvordan jeg fik det til at virke i sin tid husker jeg ikke, men det kan helt sikkert ikke have været vanskeligt.

Da jeg ikke kunne få Wi-Fi til at virke, kørte jeg ind til byen og købte et kabel, men ... det kan jeg heller ikke få til at virke. Nu har jeg nok ændret på så mange indstillinger, at jeg ikke kan huske de gamle indstillinger.

Det burdet jo ikke være så svært, men for mig er det. Nogen der kan guide mig på vej?

Towle
  9
1
  841

558

11
15. december 2021 @ 15:43
Kaptajn

Jeg kører iMac med High Sierra.

Towle

3298

478
PallMei (Skribent)
15. december 2021 @ 16:54
Virtual Machine

Prøv at trykke '+' under printere og se om ikke den dukker op med kabel. Wifi vil kræve at den kender dit netværk, så der må du igang med dokumentationen. Hvis du har gjort det tidligere, kan du nok igen ved at følge vejledningen.

558

11
15. december 2021 @ 17:24
Kaptajn

Yahooo, det var lige plusset der skulle til. Mange tak for hjælpen :-)

Towle

558

11
17. december 2021 @ 05:45
Kaptajn

Uuuuark, den printer kun sort - uanset hvad jeg vælger.

Towle

558

11
17. december 2021 @ 08:49
Kaptajn

Det er helt vildt det her. Jeg mener ... hvor svært kan det være at tilslutte en printer?

Det var fint med at klikke på +. Derved fremkom der en HP Envy 7134 på USB og den valgte jeg så, men den printer kun sort og Wi-Fi lampen blinker hele tiden på printeren.

Jeg vedlægger et skærmbillede af en fejlmeddelelse. Hvis jeg stopper denne udprintning og sætter vand over til en ny, så siger den stadig at printeren ikke er tilsluttet.

Her til morgen kan jeg slet ikke printe :-(

Towle

3298

478
PallMei (Skribent)
17. december 2021 @ 19:32
Virtual Machine

Har ikke en HP printer og selv hvis jeg havde, er opsætningen noget der sker så sjældent at jeg nok ikke ville kunne huske det. Jeg vil anbefale dig at kigge på supportsiden og evt. sætte den op fra start ifølge dokumentationen. 

https://support.hp.com/dk-da/product/hp-envy-photo-7100-all-in-one-printer-series/9073119/model/16494338

103

8
20. december 2021 @ 18:47
Novice
PallMei skrev:

Har ikke en HP printer og selv hvis jeg havde, er opsætningen noget der sker så sjældent at jeg nok ikke ville kunne huske det. Jeg vil anbefale dig at kigge på supportsiden og evt. sætte den op fra start ifølge dokumentationen. 

https://support.hp.com/dk-da/product/hp-envy-photo-7100-all-in-one-printer-series/9073119/model/16494338

Må jeg komme med et input!

Jeg har erfaret med de billige printere der har net/usb/wifi.
netkortet understøtter ofte kun en af delene. Så hvis man har forsøgt sig med wifi og man ikke får det til at virke, så skal man ind i printeren og ændre porten til fx usb eller net/rj45.

Det kan godt drille en del. 

103

8
20. december 2021 @ 18:47
Novice
PallMei skrev:

Må jeg komme med et input!

Jeg har erfaret med de billige printere der har net/usb/wifi.
netkortet understøtter ofte kun en af delene. Så hvis man har forsøgt sig med wifi og man ikke får det til at virke, så skal man ind i printeren og ændre porten til fx usb eller net/rj45.

Det kan godt drille en del. 

264

3
22. december 2021 @ 11:29
Juniormedlem

Jeg har selv en gammel Envy, kan huske at jeg først skulle sætte den op til WiFi via displayet på printeren (Har du gjort det?)

Bagefter tilføjet den vi Apples printeropsætning 2 gange (Både som printer og så som scanner) 

iMac 27