Jeg har lige et par spørgsmål med udgangspunkt i AW 7.
Skærmen tændt konstant: Oplever i stor forskel strøm forbrug og oplever i at i ofte får trykket på genveje til de forskellige funktioner man kan have liggende på urskiven?
Jeg ved ikke om du kan buge den info til noget:
Min kones veninde har et AW4 hvis display er tændt konstant. Den løber hurtig tør for strøm og har "ghost touches" eller hvad man nu kalder den slags. Jeg ved dog ikke om det er noget hun selv har aktiveret ved en fejl, eller hvad der lige sker for hende.
Jesper Arning skrev:Jeg har lige et par spørgsmål med udgangspunkt i AW 7.
Skærmen tændt konstant: Oplever i stor forskel strøm forbrug og oplever i at i ofte får trykket på genveje til de forskellige funktioner man kan have liggende på urskiven?
Har en AW 7 liggende men taget i brug (skal måske retur). Men jeg mener ikke der registreres anderledes end hvis skærmen var slukket. Er det en erfaring du har eller hvorfor spørger du?
Ufomekaniker skrev:Jeg ved ikke om du kan buge den info til noget:
Min kones veninde har et AW4 hvis display er tændt konstant. Den løber hurtig tør for strøm og har "ghost touches" eller hvad man nu kalder den slags. Jeg ved dog ikke om det er noget hun selv har aktiveret ved en fejl, eller hvad der lige sker for hende.
AW4 har ikke Always On Display. Og som nævnt ovenfor mener jeg ikke AOD reagere anderledes på tryk, men da jeg stadig bruger min har AW4 har jeg ikke den store erfaring.
PallMei skrev:Jesper Arning skrev:Jeg har lige et par spørgsmål med udgangspunkt i AW 7.
Har en AW 7 liggende men taget i brug (skal måske retur). Men jeg mener ikke der registreres anderledes end hvis skærmen var slukket. Er det en erfaring du har eller hvorfor spørger du?
Har kun haft det i få dage og kan ikke helt sætte en finger på det men syntes indimellem der sker nogle ting på uret der ikke burde være sket. Det kunne dog godt være mig der har fumlet da jeg instinktivt dækker skærmen med hånden for at slukke den, gammel vane fra flere år med et AW 3 på håndledet.
Jesper Arning skrev:PallMei skrev:Jesper Arning skrev:Jeg har lige et par spørgsmål med udgangspunkt i AW 7.
Har kun haft det i få dage og kan ikke helt sætte en finger på det men syntes indimellem der sker nogle ting på uret der ikke burde være sket. Det kunne dog godt være mig der har fumlet da jeg instinktivt dækker skærmen med hånden for at slukke den, gammel vane fra flere år med et AW 3 på håndledet.
Du burde også kunne dække AW7 med din hånd uden problemer. Har du opdatere til watchOS 8.3 for at se om det hjælper?
Ufomekaniker skrev:Du burde også kunne dække AW7 med din hånd uden problemer. Har du opdatere til watchOS 8.3 for at se om det hjælper?
Det er opdateret ja, kommer til at tænke på det kan være det her assistive touch jeg får aktiveret. Må lige holde øje med det og se om der er et mønster i det.