xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
Strømforbrug
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

2649

92
15. december 2021 @ 11:24
Bit kongen

Jeg har lige et par spørgsmål med udgangspunkt i AW 7.

Skærmen tændt konstant: Oplever i stor forskel strøm forbrug og oplever i at i ofte får trykket på genveje til de forskellige funktioner man kan have liggende på urskiven? 

5
0
  528

927

49
15. december 2021 @ 11:51
Suspenderet

Jeg ved ikke om du kan buge den info til noget: 

Min kones veninde har et AW4 hvis display er tændt konstant. Den løber hurtig tør for strøm og har "ghost touches" eller hvad man nu kalder den slags. Jeg ved dog ikke om det er noget hun selv har aktiveret ved en fejl, eller hvad der lige sker for hende. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

3298

478
PallMei (Skribent)
15. december 2021 @ 12:00
Virtual Machine
Jesper Arning skrev:

Skærmen tændt konstant: Oplever i stor forskel strøm forbrug og oplever i at i ofte får trykket på genveje til de forskellige funktioner man kan have liggende på urskiven? 

Har en AW 7 liggende men taget i brug (skal måske retur). Men jeg mener ikke der registreres anderledes end hvis skærmen var slukket. Er det en erfaring du har eller hvorfor spørger du?

Ufomekaniker skrev:

Jeg ved ikke om du kan buge den info til noget: 

Min kones veninde har et AW4 hvis display er tændt konstant. Den løber hurtig tør for strøm og har "ghost touches" eller hvad man nu kalder den slags. Jeg ved dog ikke om det er noget hun selv har aktiveret ved en fejl, eller hvad der lige sker for hende. 

AW4 har ikke Always On Display. Og som nævnt ovenfor mener jeg ikke AOD reagere anderledes på tryk, men da jeg stadig bruger min har AW4 har jeg ikke den store erfaring.

2649

92
15. december 2021 @ 12:13
Bit kongen
PallMei skrev:
Jesper Arning skrev:

Har en AW 7 liggende men taget i brug (skal måske retur). Men jeg mener ikke der registreres anderledes end hvis skærmen var slukket. Er det en erfaring du har eller hvorfor spørger du?

Har kun haft det i få dage og kan ikke helt sætte en finger på det men syntes indimellem der sker nogle ting på uret der ikke burde være sket. Det kunne dog godt være mig der har fumlet da jeg instinktivt dækker skærmen med hånden for at slukke den, gammel vane fra flere år med et AW 3 på håndledet.

927

49
15. december 2021 @ 12:16
Suspenderet
Jesper Arning skrev:
PallMei skrev:
Jesper Arning skrev:

Har kun haft det i få dage og kan ikke helt sætte en finger på det men syntes indimellem der sker nogle ting på uret der ikke burde være sket. Det kunne dog godt være mig der har fumlet da jeg instinktivt dækker skærmen med hånden for at slukke den, gammel vane fra flere år med et AW 3 på håndledet.

Du burde også kunne dække AW7 med din hånd uden problemer. Har du opdatere til watchOS 8.3 for at se om det hjælper?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2649

92
15. december 2021 @ 12:21
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Du burde også kunne dække AW7 med din hånd uden problemer. Har du opdatere til watchOS 8.3 for at se om det hjælper?

Det er opdateret ja, kommer til at tænke på det kan være det her assistive touch jeg får aktiveret. Må lige holde øje med det og se om der er et mønster i det.