Hej MN,
I er altid så gode til at hjælpe, og ved godt det her er lidt langt ude på Macnyt, men jeg har ingen bedre steder at spørge😁
Jeg har brille forsikring hos synoptik, og har en brille nu der er i stykker. Samtidig har min styrke ændret sig, så har egentlig brug for nye glas. Synoptik dame i den lokale siger, at de kun dækker samme glas og styrke, men det kan jeg ikke se i betingelserne.
nogen der ved hvad der er rigtigt og forkert?
angelodk skrev:Hej MN,
I er altid så gode til at hjælpe, og ved godt det her er lidt langt ude på Macnyt, men jeg har ingen bedre steder at spørge😁
Jeg har brille forsikring hos synoptik, og har en brille nu der er i stykker. Samtidig har min styrke ændret sig, så har egentlig brug for nye glas. Synoptik dame i den lokale siger, at de kun dækker samme glas og styrke, men det kan jeg ikke se i betingelserne.
nogen der ved hvad der er rigtigt og forkert?
Du må prøve at tjekke din police og forsikringsbetingelse. Denne side er ikke fyldestgørende, men henviser til de fulde betingelser i andre dokumenter (police og forsikringsbetingelser). Jeg ved ikke om de er tilgængelig på min synoptik siden, da jeg ikke er kunde og har konto.
https://www.synoptik.dk/kundefordele/synoptisk-forsikring-betingelser
Jeg har læst deres police igennem, men der står intet om at det skulle være sådan. 😅
angelodk skrev:Jeg har læst deres police igennem, men der står intet om at det skulle være sådan. 😅
Jamen hvor er den henne? Det er svært at svare på dit spørgsmål, hvis man ikke kan læse de fulde betingelser. Jeg ville dog ikke være overrasket, for det lyder jo som anden vare. En de gerne vil sælge.
Jeg har modtaget samme police som den du henviser til, så det er det eneste der er beskrevet.
Jeg fandt en mail til deres kundeservice, så ser jeg om de kan formulere deres police for mig.
Det er aldrig til at finde hoved og hale i de forsikringer.
angelodk skrev:Jeg har modtaget samme police som den du henviser til, så det er det eneste der er beskrevet.
Jeg fandt en mail til deres kundeservice, så ser jeg om de kan formulere deres police for mig.
Det er aldrig til at finde hoved og hale i de forsikringer.
Den jeg linkede til er et billede og starter med at det er oversigt og ikke fuldstændig oplistning af alle forsikringsbetingelser. Så jeg syntes ikke det er acceptabel som police og betingelser. Hvis ikke der er yderlig oplysninger inde på "Mit Synoptik" burde de som minimum have linket til de betingelser.