xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

Skriv et nyt indlæg
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
435
188
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Synoptik forsikring
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

1461

25
07. november 2021 @ 22:37
Stormogul

Hej MN,

I er altid så gode til at hjælpe, og ved godt det her er lidt langt ude på Macnyt, men jeg har ingen bedre steder at spørge😁

Jeg har brille forsikring hos synoptik, og har en brille nu der er i stykker. Samtidig har min styrke ændret sig, så har egentlig brug for nye glas. Synoptik dame i den lokale siger, at de kun dækker samme glas og styrke, men det kan jeg ikke se i betingelserne.
nogen der ved hvad der er rigtigt og forkert?

5
0
  410

3119

435
PallMei (Skribent)
07. november 2021 @ 23:04
Virtual Machine
angelodk skrev:

Hej MN,

I er altid så gode til at hjælpe, og ved godt det her er lidt langt ude på Macnyt, men jeg har ingen bedre steder at spørge😁

Jeg har brille forsikring hos synoptik, og har en brille nu der er i stykker. Samtidig har min styrke ændret sig, så har egentlig brug for nye glas. Synoptik dame i den lokale siger, at de kun dækker samme glas og styrke, men det kan jeg ikke se i betingelserne.
nogen der ved hvad der er rigtigt og forkert?

Du må prøve at tjekke din police og forsikringsbetingelse. Denne side er ikke fyldestgørende, men henviser til de fulde betingelser i andre dokumenter (police og forsikringsbetingelser). Jeg ved ikke om de er tilgængelig på min synoptik siden, da jeg ikke er kunde og har konto.

https://www.synoptik.dk/kundefordele/synoptisk-forsikring-betingelser 

https://www.synoptik.dk/mit-synoptik 

1461

25
07. november 2021 @ 23:09
Stormogul

Jeg har læst deres police igennem, men der står intet om at det skulle være sådan. 😅

3119

435
PallMei (Skribent)
07. november 2021 @ 23:14
Virtual Machine
angelodk skrev:

Jeg har læst deres police igennem, men der står intet om at det skulle være sådan. 😅

Jamen hvor er den henne? Det er svært at svare på dit spørgsmål, hvis man ikke kan læse de fulde betingelser. Jeg ville dog ikke være overrasket, for det lyder jo som anden vare. En de gerne vil sælge.

1461

25
08. november 2021 @ 04:55
Stormogul

Jeg har modtaget samme police som den du henviser til, så det er det eneste der er beskrevet.
Jeg fandt en mail til deres kundeservice, så ser jeg om de kan formulere deres police for mig.
Det er aldrig til at finde hoved og hale i de forsikringer. 

3119

435
PallMei (Skribent)
08. november 2021 @ 07:27
Virtual Machine
angelodk skrev:

Jeg har modtaget samme police som den du henviser til, så det er det eneste der er beskrevet.
Jeg fandt en mail til deres kundeservice, så ser jeg om de kan formulere deres police for mig.
Det er aldrig til at finde hoved og hale i de forsikringer.

Den jeg linkede til er et billede og starter med at det er oversigt og ikke fuldstændig oplistning af alle forsikringsbetingelser. Så jeg syntes ikke det er acceptabel som police og betingelser. Hvis ikke der er yderlig oplysninger inde på "Mit Synoptik" burde de som minimum have linket til de betingelser.