Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.
Hvad gør man så...?
Jegersolen skrev:Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.
Hvad gør man så...?
Formater til exFAT istedet for FAT. FAT har i bedste fald en maks fil-størelse på 4GB, men exFAT har ikke den begrænsning. NTFS er nok også en mulighed, men så skal du lave krumspring for at skrive til den fra Mac.
Jegersolen skrev:Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.
Hvad gør man så...?
Du skal lade Samsung TV'et formatere den, så den arbejder i det format Som Samsung benytter.... Så virker det..
Giffi skrev:Jegersolen skrev:Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.
Hvad gør man så...?
Du skal lade Samsung TV'et formatere den, så den arbejder i det format Som Samsung benytter.... Så virker det..
(
Det er hvad han gør. Spørgsmålet er om der er nogen valgmuligheder (mit Samsung fjernsyn er alt for gammel til at have den funktionalitet, men vil ikke dø).