xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
452
193
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Apple Watch Series 7 kontra Nike Edition
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

245

14
19. oktober 2021 @ 09:03
Juniormedlem

Hey!

Er vi ikke enige om, hvis jeg går og skal købe et Apple Watch Series 7 (bare med GPS) og jeg overvejer 45mm versionen, så kan jeg lige så godt købe Nike udgaven, da prisen er den samme, men du får så Nike urskiver med oven i som en ekstra ting, men ellers er det normal Apple Watch og Nike udgaven fuldstændig identiske?

Venlig hilsen

5
0
  541

686

26
19. oktober 2021 @ 09:10
Veteran

Lige præcis. Du får de ekstra urskiver med, men alt andet er det samme. Så hvis du kan lide remmen, så go for it. 

245

14
19. oktober 2021 @ 09:14
Juniormedlem
Vandermoses skrev:

Lige præcis. Du får de ekstra urskiver med, men alt andet er det samme. Så hvis du kan lide remmen, så go for it. 

Tusind tak for svar - Jeg kan se, at Apple kører med man kan "design selv" på hjemmesiden, hvor jeg så kan få den sport rem med. Så tænker jeg bare bestiller den vej. Kan nemlig ikke lide remmen fra Nike med de huller i, men synes det er fedt nok at få urskiverne med :)

Og går jeg i Elgiganten, så har de jo nok ikke Nike Apple Watch ude de remme med huller.

3176

452
PallMei (Skribent)
19. oktober 2021 @ 11:35
Virtual Machine
SE0Master skrev:
Vandermoses skrev:

Tusind tak for svar - Jeg kan se, at Apple kører med man kan "design selv" på hjemmesiden, hvor jeg så kan få den sport rem med. Så tænker jeg bare bestiller den vej. Kan nemlig ikke lide remmen fra Nike med de huller i, men synes det er fedt nok at få urskiverne med :)

Og går jeg i Elgiganten, så har de jo nok ikke Nike Apple Watch ude de remme med huller.

Jeg vil kraftigt anbefale sports-loop frem for sports band. Købte selv min med sportsband, men bruger aldrig andet sports-loop (og et læder-loop til finere brug, selv om Apple watch aldrig bliver pænt). Med sports-loop skal uret også over hånden, så der ikke samme risiko ved at tabe den når man tager den af eller på og den er let at rykke op på armen uden at tage den af, hvis man skal rode med et eller andet.

154

3
19. oktober 2021 @ 13:29
Novice

Det er vel smagssag - jeg synes Apple Watch er et smukt ur, og faktisk også uden special-remme (selvom der bestemt er nogle fede imellem). 

Jeg bruger ikke andet end sportsband fra Nike - og selvom der er en risiko for at tabe det ved at tage det på, så har jeg aldrig været i nærheden af at tabe mine ure. Til gengæld er jeg glad for huller der er i Nike-remmen ved træning. Der bliver knapt så klamt under remmen.

Men vil også sige at jeg synes at sport-loop-remmen er flot. Hvilket materiale er det i? Egner det sig fint til træning?

245

14
19. oktober 2021 @ 13:37
Juniormedlem
PallMei skrev:
SE0Master skrev:
Vandermoses skrev:

Jeg vil kraftigt anbefale sports-loop frem for sports band. Købte selv min med sportsband, men bruger aldrig andet sports-loop (og et læder-loop til finere brug, selv om Apple watch aldrig bliver pænt). Med sports-loop skal uret også over hånden, så der ikke samme risiko ved at tabe den når man tager den af eller på og den er let at rykke op på armen uden at tage den af, hvis man skal rode med et eller andet.

Det er lige præcis det sport-loop jeg mener, i det der nylon-agtige design. Det er super fedt og 100x pænere end det grimme fra Nike med alle de huller i. Men kan også at Nike laver sport-loops. Fedt!

"Sport Loop-remmen er blød, åndbar og superlet og har en burrebåndslukning, der er nem og hurtig at justere. Den vævede nylonrem i to lag har en svedtransporterende inderside, der føles behagelig mod huden. Og med burrebåndslukningen på ydersiden sidder uret godt, uanset hvad du træner."

Men aha... Jeg ser så nu under "Design Selv" at man ikke kan få de alm. Sport-Loops når man vælger Nikes ur. Så skal man også have Nikes Sport-Loops. Æv.