RANT: Min kones telefon frøs lige pludselig her idag. Hun kunne ikke få lov at bruge touch display og kan heller ikke for lov at bruge side-knapperne til at tvinge en genstart igennem. Jeg har fortalt hende at hun er nødt til at lade den køre død for strøm - hvordan hun så end gør det, når hun ikke kan komme i kontakt med den via display eller knapper. Jeg kan bare ikke komme på andre ideer som kan hjælpe hende. Hun kører iOS 15.0.2
Jeg erfarer også en del fejl, hvor en af dem er at når jeg ringer og er færdig med at snakke, kan jeg ikke lægge på, fordi displayet er sort, og når den pludselig lyser op er det unresponsive.
Der er flere småfejl, men det er lidt træls efter hånden.
Det er velkendt at der er mange fejl i iOS 15, men er det pga ‘release now, patch later’ eller har de bare fået ansat en slat dårlige programmører? Det er jo værre en Windows ME efter hånden. iOS ME?
Jeg køre beta iOS 15,1 (19B5068a) og har ikke oplevet de store fejl..
Dog har jeg oplevet et par gange jeg ikke kan tage telefonen når den ringer.. Skærmen reger ikke når jeg prøver at swipe "tag telefonen" ellers intet...
Har aldrig oplevet jeg ikke kan genstarte min telefon, altså et hard reset/eller sluk ikke virker.. Lyder underligt..
Har i prøvet at sætte den til en Mac og se hvad den siger ?
Ta' lige og prøv det gamle triks, at sætte din kones tlf til en "original" strømforsyning, og se om du ik' ka' slukke for den der, så, der..........
Ku' vær'
Tak for svar. Min kone fik gang i den igen efter at have den liggende på borde i et par timer vil jeg skyde på. Den virkede bare lige pludselig igen. Så lavede hun en genstart for lige at se om det ville hjælpe mod fremtidig bricking af hendes telefon. Men mon ikke det bare var en enlig svale.
PRW skrev: iOS 15,1 er ude nu så måske det vil hjælpe at opdater :)
Det er vist stadig en beta. 15.0.2 er stadig nyeste hos mig.
PallMei skrev:PRW skrev: iOS 15,1 er ude nu så måske det vil hjælpe at opdater :)Det er vist stadig en beta. 15.0.2 er stadig nyeste hos mig.
Osse 15.0.2 her