xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
IPhone 13 pro max
Kategori: iPhone - ya’ know it (iPhone)

568

8
30. september 2021 @ 18:18
Kaptajn

Hej. Er der nogen af jer, som har købt den nye 13 pro max? Og som synes at kameraet er så godt, at det er værd at opgraderer fra en 12 pro max?

7
0
  789

927

49
01. oktober 2021 @ 00:33
Suspenderet

Der er flere videoer på YouTube hvor iPhone 11 + 12 + 13 Pro Max bliver sammenlignet. Men der hvor 13'eren er anderledes er, at den ikke længere har lense-flares og 3 x optisk zoom som giver bedre detaljer når der zoomes ind. Den kan også nogle nye kunster via software, men det er jo ikke selve kameraet. Billederne lader også til at være en anelse mørkere på iPhone 13 end ved de to andre.

https://www.youtube.com/watch?v=1hjUr05g-0k&t=1108s

https://www.youtube.com/watch?v=KYxcU31qatE

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

568

8
01. oktober 2021 @ 06:15
Kaptajn

Ok. Mange tak. 

3298

478
PallMei (Skribent)
01. oktober 2021 @ 08:46
Virtual Machine
Ufomekaniker skrev:

Der er flere videoer på YouTube hvor iPhone 11 + 12 + 13 Pro Max bliver sammenlignet. Men der hvor 13'eren er anderledes er, at den ikke længere har lense-flares og 3 x optisk zoom som giver bedre detaljer når der zoomes ind. Den kan også nogle nye kunster via software, men det er jo ikke selve kameraet. Billederne lader også til at være en anelse mørkere på iPhone 13 end ved de to andre.

https://www.youtube.com/watch?v=1hjUr05g-0k&t=1108s

https://www.youtube.com/watch?v=KYxcU31qatE

Må lige tjekke dine links ved lejlighed. Har ellers hørt at lense flare stadig var uændret. Med en 12 pro er jeg ikke markedet og har meget svært ved at interessere mig for iPhones og se anmeldelser. Eneste jeg er ting jeg er misundelig over er 3x gange zoom. 2x zoom er allerede min mest brugte feature og grunden til at jeg stadig kan forsvare min pro trods vægten.

8796

241
01. oktober 2021 @ 14:45
Poseidon
Ufomekaniker skrev:

Men der hvor 13'eren er anderledes er, at den ikke længere har lense-flares og 3 x optisk zoom som giver bedre detaljer når der zoomes ind. 

Fjernelse af lens flares er en iOS 15 funktion, og ikke en iPhone 13 Pro funktion, så 12'eren får den også. 

Der var engang en Mac...

568

8
01. oktober 2021 @ 16:58
Kaptajn

Nu fik jeg set de to videoer. Og må sige st jeg ikke synes at der er særlig stor forskel på 12 pro og 13 pro, at jeg gider smide 10.000 kr for en ny telefon. Men tak for videoerne. 

927

49
01. oktober 2021 @ 21:34
Suspenderet

Enig. Jeg kan heller ikke finde grund nok til at opgradere fra min iPhone 11 Pro Max 512 GB til iPhone 13 Pro Max. Men jeg er spændt på at se hvordan iPhone 14 kommer til at se ud (og fungere). 

Det kan også være at Apple Watch "the real 7" kommer ud,  i stedet for den her FrankenWatch 6/7 som vi har nu :-)

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1814

74
02. oktober 2021 @ 12:47
Stormogul
Ufomekaniker skrev:

Enig. Jeg kan heller ikke finde grund nok til at opgradere fra min iPhone 11 Pro Max 512 GB til iPhone 13 Pro Max. Men jeg er spændt på at se hvordan iPhone 14 kommer til at se ud (og fungere). 

Det kan også være at Apple Watch "the real 7" kommer ud,  i stedet for den her FrankenWatch 6/7 som vi har nu :-)

min største grund til at opgradere fra min 12 pro til 13 pro var batteritiden og den skuffer virkelig ikke. hold da op der er meget mere juice i 13 pro'en. så må tiden vise om det holder ved. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.