Er der nogen, der har sådan en adapter fra det helt gamle DB-15 Apple-skærmstik til VGA liggende, som de vil af med?
Jeg har engang i 0'erne smidt hvad der nærmest var en spandfuld af dem ud, og ikke beholdt en eneste, for "ha ha ha, det gamle lort får jeg aldrig brug for igen..."
Jeg har muligvis noget liggende, som du kan bruge.
Hvor i landet befinder du dig?
(Vestfyn for mit vedkommende).
Jeg er i Odense. Jeg betaler gerne porto.
Jaeh, altså, når vi er så tæt på hinanden, er det nok bedst at mødes og så teste adapterne.
Nogle af dem har meget små kontakter på siden, så der er et hav af indstillinger, og det er min erfaring, at nogle adaptere har virket med visse skærme, men ikke med andre, men der er ikke rigtig nogen logik i det.
Det letteste ville nok være, hvis du kom herud med dit grej; så kan vi sætte det op og teste adapterne, indtil vi finder en, der virker.
Ellers kan jeg køre til O'ense, hvis du giver en Hund for de 2 x 40 Km. Selve adapteren er gratis.
Jeg er optaget lørdag og søndag eftermiddag p.gr.a. Paris-Roubaix, men ellers er der indtil videre frit valg på alle hylder.
Det lyder rigtigt godt! Kan du skrive til mig på tk@digisolve.dk, så vi kan aftale nærmere?