xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
BigSur/Safari
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

76

0
28. september 2021 @ 10:31
Novice

Hej

Jeg har lige fået BigSur. Jeg har altid haft læselisten åbent permanent, men nu skal jeg åbne læselisten hver gang safari har været lukket. Kan jeg ændre det, så læselisten er slået til når jeg åbner Safari.

Carsten  

4
0
  526

3298

478
PallMei (Skribent)
28. september 2021 @ 10:49
Virtual Machine
capet skrev:

Hej

Jeg har lige fået BigSur. Jeg har altid haft læselisten åbent permanent, men nu skal jeg åbne læselisten hver gang safari har været lukket. Kan jeg ændre det, så læselisten er slået til når jeg åbner Safari.

Carsten  

Hvad mener du mere præcist. Sidder med Monterey beta og Indholdsoversigten forbliver åben efter safari genstart, men på rod-niveau. Der dog kun et klik (eller ctrl+cmd+2) til læselisten. Evt. du tilpasse startskærm, så den viser læseliste øverst (træk emner i den rækkefølge du ønsker under tilpasning popup menuen der kommer ved tryk på ikonet i nederste højre hjørne

76

0
28. september 2021 @ 11:48
Novice

Tak for svar.

Jeg vil gerne have læselisten åben hver gang jeg åbner safari. Genvejstast er nemt, så det kan jeg fint leve med

8796

241
28. september 2021 @ 12:11
Poseidon

Åbner du et nyt vindue, åbner Indholdsoversigten, og lukker vinduet igen, så vil Safari altid åbne Indholdsoversigten automatisk ved nye vinduer. Men jeg tror desværre ikke man kan sætte den til specifikt at åbne Læselisten, det virker ihvertfald ikke for mig med Safari 15 på Big Sur.

Der var engang en Mac...

76

0
28. september 2021 @ 12:51
Novice

Tak for hjælpen. Prøver mig frem - tak