Hej
Jeg har lige fået BigSur. Jeg har altid haft læselisten åbent permanent, men nu skal jeg åbne læselisten hver gang safari har været lukket. Kan jeg ændre det, så læselisten er slået til når jeg åbner Safari.
Carsten
capet skrev:Hej
Jeg har lige fået BigSur. Jeg har altid haft læselisten åbent permanent, men nu skal jeg åbne læselisten hver gang safari har været lukket. Kan jeg ændre det, så læselisten er slået til når jeg åbner Safari.
Carsten
Hvad mener du mere præcist. Sidder med Monterey beta og Indholdsoversigten forbliver åben efter safari genstart, men på rod-niveau. Der dog kun et klik (eller ctrl+cmd+2) til læselisten. Evt. du tilpasse startskærm, så den viser læseliste øverst (træk emner i den rækkefølge du ønsker under tilpasning popup menuen der kommer ved tryk på ikonet i nederste højre hjørne
Tak for svar.
Jeg vil gerne have læselisten åben hver gang jeg åbner safari. Genvejstast er nemt, så det kan jeg fint leve med
Åbner du et nyt vindue, åbner Indholdsoversigten, og lukker vinduet igen, så vil Safari altid åbne Indholdsoversigten automatisk ved nye vinduer. Men jeg tror desværre ikke man kan sætte den til specifikt at åbne Læselisten, det virker ihvertfald ikke for mig med Safari 15 på Big Sur.
Tak for hjælpen. Prøver mig frem - tak