Andre der har problemer med at slå det til inde i indstillere at når man har oplåst Apple watch på så kan ens mac eller iPhone låse op? Det de lavede i forbindelse med maske halløjet og iPhone? Min bliver ved med at sige den ikke kan kommunikere med urer. Har prøvet at gendanne uret uden held og orker ikke at gendanne min iPhone da den heller ik vil på min Mac, så tænker ik det er mobilen det er galt med.
Jeg er sikker på det er en bug, dog oplever jeg det ikke selv.
Til gengæld er mit ur pludseligt underlagt skærmtid mellem kl 22 og 07 og kan ikke finde ud af at få det slået fra!?
Kan godt søge et punkt frem under indstilliger der hedder "Skærmtid" men der sker intet når man trykker på det
Samson
Der er problemer med det på iPhone 13 modeller. Kommer ny opdatering i morgen. Virker fint hos mig med S4 og 12 pro.
Okay tak for info, så gider jeg ikke bøvle mere med det i dag. Hehe
Officiel anerkendelse af problemet fra Apple
Det virker heller ikke med iPhone 11 Pro og iPhone Pro Max er hjemme. Jeg mener at der gik ged i det med iOS 14.8.
Ja er nok i watchOS 8 da jeg heller ik kan fra min macbook
Pjock skrev:Ja er nok i watchOS 8 da jeg heller ik kan fra min macbook
Jeg er også på watchOS 8, IOS 15 og beta macOS 12. Det har ikke givet problemet. rygtet om opdatering i morgen er her:
https://applescoop.org/story/exclusive-ios-1501-coming-tomorrow-macos-monterey-finalized
Men jeg garantere ikke noget.Virker fint her med iOS 15.1 (beta) og watchOS 8.1 (beta) - og med en iPhone 11 Pro + Apple Watch 4
jeg får nøjagtig samme besked på min macbook med 11.6 med at det ikke kan kommunikere med apple watch.