Hej
Jeg har købt et par Airpods som var meningen at jeg udelukkende skulle bruge med min iMac. Desværre er lyden ustabil og med en masse "glitches" (hedder det ikke det?). Altså små hak i lyden eller fornemmelsen af små meget korte afbrydelser.
Jeg har prøvet med et andet par almindelige Airpods. Der sker det samme. Kun hvis jeg bruger Airpods Pro oplever jeg det ikke.
Jeg har prøvet at fjerne parringen af dem, nulstillet iMac'ens bluetooth modul, genstartet iMac'en, nulstillet Airpods'ne osv., men intet hjælper.
Begge par Aiprods fungerer glimrende på min iPhone.
Er der nogen der har gode ideer til hvordan man kan løse problemet?
Er din Mac på 2.4GHz WiFi? bluetooth benytter nemlig også 2.4GHz og jeg har oplevet problemer der forsvandt ved skifte til 5GHz WiFi.
Når det er sagt, er jeg også begyndt at få huller i lyden til mit Apple Tv efter de seneste opdateringer. Det er med Sony wh-1000xm2 hovedtelefoner.
Tak for dit indlæg. Jeg ved faktisk ikke om det er 2,4 GHz, men nu har jeg prøvet udelukkende at bruge en kablet forbindelse og har slået WiFi fra. Desværre er der stadig huller i lyden. :-(
MacWin skrev:Tak for dit indlæg. Jeg ved faktisk ikke om det er 2,4 GHz, men nu har jeg prøvet udelukkende at bruge en kablet forbindelse og har slået WiFi fra. Desværre er der stadig huller i lyden. :-(
Bluetooth er en sjov ting, jeg har også problemer i bilen der hakker musikken via bluetooth fra min iPhone men med airpods eller mine Max der er ingen problemer. I dag var jeg så i sauna nede i fitness, sådan en infrarød og der er bluetooth indbygget så ville høre lydbog imens jeg dampede, men måtte opgive da det hakkede alt for meget også fra min iPhone.