xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
478
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
Dobbeltsim
Kategori: iPhone - ya’ know it (iPhone)

21

2
22. september 2021 @ 20:45
Let øvet

Hejsa

Jeg har en arbejdsmobil (iPhone 8) og så har jeg min egen private iPhone. Jeg har E-sim i min egen - men overvejer at stikke mit arbejdssimkort i. Jeg har talt med IT-afdelingen og der er ingen problemer for dem, sålænge jeg har kode på mobilen. Det har jeg naturligvis. 

Men er der nogen der har nogle hands-on erfaringer. Er det noget rod? eller skal jeg bare finde mig i, at slæbe rundt på to mobiler?.. 

Jesper

Venligst Jesper
  7
0
  710

217

11
22. september 2021 @ 20:53
Juniormedlem

Jeg har en Xr og har kørt med dobbelt-sim i lidt over et år nu. Det eneste jeg skulle vænne mig til var lige at være sikker på at jeg ringede fra det rigtige nummer når jeg ringede. Det var dog kun et problem i starten. Nu har jeg sat det sådan op, at mit primære nummer er arbejdsnummeret og det som jeg ringer til nye numre fra som udgangspunkt. Familie og venner har jeg sat op til at bruge privat nummeret så der sker meget sjældent fejl.

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision

217

11
Juniormedlem

Dobbelt post

217

11
Juniormedlem

Dobbelt-post

1814

74
23. september 2021 @ 10:48
Stormogul

har kørt med dual-sim siden det blev muligt at få e-sim i Dk og elsker det, det tager en smule mere strøm er min erfaring men ellers er der intet at komme efter, ja jeg ringer da nogen gange til en med det forkerte nr, fordi jeg ikke for ændret det når jeg skal ringe op, men hey folk man ringer til er nok ligeglade, med mindre man vil skjule det ene nr for konen haha ej pjat. er super glad for det og kommer ik til at gå tilbage fra det igen. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.

108

8
23. september 2021 @ 19:25
Novice

Jeg har samme overvejelser :)

Hvad er proceduren hvis man vil ringe op fra "ikke standard" nummeret, er det meget omstændeligt eller lige til?

Ibber

2227

52
23. september 2021 @ 20:23
ASCII jonglør

1814

74
23. september 2021 @ 21:42
Stormogul
Michael Ib skrev:

Jeg har samme overvejelser :)

Hvad er proceduren hvis man vil ringe op fra "ikke standard" nummeret, er det meget omstændeligt eller lige til?

Ja øverst oppe når du taster nr ind, så kan du vælge simkort eller når du går ind på en kontakt, så kan du vælge simkort under navnet. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.