Hejsa
Jeg har en arbejdsmobil (iPhone 8) og så har jeg min egen private iPhone. Jeg har E-sim i min egen - men overvejer at stikke mit arbejdssimkort i. Jeg har talt med IT-afdelingen og der er ingen problemer for dem, sålænge jeg har kode på mobilen. Det har jeg naturligvis.
Men er der nogen der har nogle hands-on erfaringer. Er det noget rod? eller skal jeg bare finde mig i, at slæbe rundt på to mobiler?..
Jesper
Jeg har en Xr og har kørt med dobbelt-sim i lidt over et år nu. Det eneste jeg skulle vænne mig til var lige at være sikker på at jeg ringede fra det rigtige nummer når jeg ringede. Det var dog kun et problem i starten. Nu har jeg sat det sådan op, at mit primære nummer er arbejdsnummeret og det som jeg ringer til nye numre fra som udgangspunkt. Familie og venner har jeg sat op til at bruge privat nummeret så der sker meget sjældent fejl.
Dobbelt post
Dobbelt-post
har kørt med dual-sim siden det blev muligt at få e-sim i Dk og elsker det, det tager en smule mere strøm er min erfaring men ellers er der intet at komme efter, ja jeg ringer da nogen gange til en med det forkerte nr, fordi jeg ikke for ændret det når jeg skal ringe op, men hey folk man ringer til er nok ligeglade, med mindre man vil skjule det ene nr for konen haha ej pjat. er super glad for det og kommer ik til at gå tilbage fra det igen.
Jeg har samme overvejelser :)
Hvad er proceduren hvis man vil ringe op fra "ikke standard" nummeret, er det meget omstændeligt eller lige til?
Michael Ib skrev:Jeg har samme overvejelser :)
Hvad er proceduren hvis man vil ringe op fra "ikke standard" nummeret, er det meget omstændeligt eller lige til?
Ja øverst oppe når du taster nr ind, så kan du vælge simkort eller når du går ind på en kontakt, så kan du vælge simkort under navnet.