Hello
Jeg smadrede mit AW Series 3 tilbage i 2019, og siden den sommer gået og ventet i spænding på et nyt design til Apple Watch. Da så rygterne begyndte at røre på sig, om at AW 7 nu rent faktisk ville få det nye firkantede design, så var jeg solgt. Men øv. Så måtte Apple i sidste øjeblik droppe de planer igen, og igen køre videre i det gamle, runde og kedelige design.
Dog er jeg snart ved at være træt af at vente, og har nu mere eller mindre bestemt mig for at købe et Apple Watch igen. Men med de ændringer der er sket fra AW 6 til AW 7 så er de da næsten ikke relevante, er de?
Jeg kan så se at AW 6 udgår, så skal man skynde sig at købe et AW 6 nu (måske til en billigere pris) eller skal man gå efter AW 7?
Selv hvis AW 6 udgår, vil den længe være tilgængelig hos diverse forhandlere (du kan f.eks. stadig købe 5'eren) og den stiger i hvert fald ikke i pris efter 7'eren bliver tilgængelig.
Personligt er jeg temmeligt sikker på at jeg køber et SE når mit Serie 3 giver op.
Om det er noget for dig kan du jo se på.
Det er klart for mig at hoppet i skærm fra 3 til 4, var et stort fremskridt, og selvom hoppet er mindre denne gang, så ville jeg stadig gå efter et serie 7 bare pga. det. 6'eren er lige så hurtig, så man skal nok forvente at de får samme opdateringer i fremtiden, men man skal helt tilbage til serie 3, før der er en mærkbar forskel i hastighed alligevel, IMHO.
Vil du spare penge, så ville jeg hellere tage et serie SE ur.
Og personligt synes jeg de firkantede renders så forfærdelige ud.. Men jeg synes også det nuværende design er rigtigt pænt. Det måtte godt være tyndere, men det er så også det. 8)