xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
508
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
Sync problemer
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

927

49
09. august 2021 @ 13:54
Suspenderet
Jeg har i flere uger ikke været i stand til at synkronisere min iPhone med min iMac (også selvom den er koblet direkte til computeren via kabel). Den står bare i flere timer på "synkronisering (Trin 1 af 5) - Venter på, at synkroniseringen starter". Jeg har prøver at genstarte begge enheder uden at det hjalp.

Nu er problemet med synkroniseringen så nået nye højder, fordi når jeg får en besked på min iPhone, så får jeg heller ikke længere beskeden på min Mac Pro eller MacBook Air. Det har altid været et hit'n'miss med at få beskeder på alle mine enheder på nogen lunde samme tid. Men nu har den givet helt slip, og det ser ud som om det at mine computere slet ikke længere har adgang til den del af servicen. Det har været en ustabil service i lang tid, men gik helt i stå for en uge siden. Genstart af alle enheder hjælper ikke.

Jeg tænker lidt, at det er noget der er kommet forbindelse med den sidste opdatering ad iOS og macOS.

Skal jeg til at rive en dag ud af kalenderen til at lave clean install på alle mine enheder. Det er fint nok med clean install op alle enheder, men det er mere det at der skal installeres en masse software bagefter der rykker tænder ud.

Quick fix? No?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  1
0
  587

5146

515
09. august 2021 @ 14:11
Yoda

QuickFix forslag 1: Log ud derpå genstart, og så log ind igen på AppleID og evt. det samme med iCloud.

QuickFix forslag 2: Apple Danmark, 80 24 08 35 (Hverdage 9-19).

Nej, da