Nå sprang ud i det og pt. ser det id til at køre ret godt...
Safari: pyha der sket en del så der skal lige tilvendes :)
Facebook: tjek
Messenger: tjek
Netbank: Saparekassen Sjælland + Danske Bank: Tjek
SONOS: tjek
Mail: Gmail og iOS mail app office: Tjek
Yousee: Musik og tv: tjek
Coronapas: Tjek
Sundhedkort: NEJ. Har prøvet at reinstallere men den lukker ned.
Kørekort: Tjek
Streaming: Disney, Netflix, HBO: Tjek
AULA: Tjek
Mobilepay: Tjek
Tinder: Tjek
WhatsApp: Tjek
Umiddelbart meget stabil beta...
Arbejdernes Landsbank og Coop Bank. NEJ
Sundhedskortet virker bare ikke.
Nykredit virker heller ikke.
Spar Nord virker heller ikke. Samtidig blevet jeg også smidt af samtlige apps ved opdateringen, så blev til at logge ind på ny over det hele - især træls med NemID appen.
Har problemer med, at jeg ikke længere kommer med i diverse gruppebeskeder, også selvom jeg er en af modtagerne. Så det gør mig usikker på, om jeg går glip af noget.
Men ellers kører det hele lækkert. Synes ikke der er super mange nyheder på iOS, udover Safari som er lavet fuldstændigt om.
Eneste fejl jeg har fundet ud over sundhedskort er min mail ( Appels mail app) ikke giver besked når der kommer mails.
Der ingen notifikationer eller lyd, normalt kommer der en lyd og et tal så man kan se hvor mange mails der kommet.
Ellers spiller det max pt. :)
Der er kommet en ny opdatering af sundhedskortet i dag (v1.0.2). Ændre det noget?
Nej desværre...
Har genstartet, slettet app og geninstalleret men same same, den lukker bare ned..
PRW skrev:Nej desværre...
Har genstartet, slettet app og geninstalleret men same same, den lukker bare ned..
Ok. Jeg venter til den bliver officiel eller vi er tætter på officiel frigivelse og det hele forhåbentlig køre.